Anonymous Login σε Facebook Apps

    Από: Startup Team

Πηγή suit.gr

Πριν από λίγες ημέρες, το Facebook παρουσίασε μία νέα έκδοση του συστήματος σύνδεσης για third-party apps. Αυτός ο τρόπος login επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν ανώνυμα και να δοκιμάσουν τα demo των εφαρμογών χωρίς να είναι απαραίτητο να παρέχουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Επίσης, η νέα αυτή μορφή σύνδεσης προσφέρει λεπτομερή έλεγχο ως προς το τι είδους δεδομένα δίνουν οι χρήστες στα apps.

Η υπηρεσία σύνδεσης του Facebook δίνει την ίδια δυνατότητα ελέγχου και στους χρήστες mobile apps για το τι μοιράζονται με μία εφαρμογή. Πλέον, οι χρήστες δεν θα μπορούν μόνο να αποφασίσουν εάν μία εφαρμογή μπορεί να δημοσιεύσει στα news feed τους και πότε μπορεί να διαβάσει από το profile τους, αλλά θα ελέγχουν πλήρως τι γίνεται shared.

Τώρα με το anonymous identifier του Facebook τα apps δε θα μπορούν να πάρουν προσωπικά δεδομένα του χρήστη. Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ένα μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε φορά που συνδέεται κανείς ανώνυμα. Με αυτό τον τρόπο, ακόμη και αν μία εφαρμογή δε γνωρίζει τα στοιχεία του χρήστη, μπορεί να αποθηκεύσει περιεχόμενο, υψηλές βαθμολογίες, ή ακόμα και δεδομένα του και να τα συγχρονίσει και με άλλες συσκευές.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Zuckerberg, ένα από τα πιο συχνά σχόλια που δέχεται το Facebook είναι ότι οι χρήστες δύσκολα πατάνε στα apps το κουμπί “login with facebook”. Επομένως, αντιλήφθηκαν πως οι χρήστες δεν εμπιστεύονταν αρκετά τα apps ώστε να δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Με αφορμή αυτό το feedback αποφάσισαν πέρυσι να διαχωρίσουν τα read and publish permissions, κι έτσι οι χρήστες άρχισαν να κάνουν login στα apps μέσω facebook πιο εύκολα.

Βέβαια, όπως σημείωσε ο Kashmir Hill του Forbes, μπορεί να συνδέεσαι ανώνυμα στα apps αλλά το Facebook συνεχίζει να συλλέγει στοιχεία για σένα. Πιο απλά, μπορεί να σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις ένα app χωρίς να παρέχει στους developers του τα στοιχεία σου, ωστόσο το ίδιο το Facebook καταγράφει ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείς «ανώνυμα» για να διαμορφώνει την εμπειρία σου και να μπορεί να σε συμπεριλάβει σε target group διαφημίσεων.

Διαβάστε Περισσότερα στο suit.gr