Πηγή Deasy.gr
Τα τρία προηγούμενα χρόνια η κορυφή της λίστας των πολυτιμότερων brands της Millward Brown ήταν θα λέγαμε καπαρωμένη από την Apple. Λίγο η πτωτική πορεία της τελευταίας χρονιάς, λίγο η έλλειψη ενός καινοτόμου προϊόντος, άλλαξαν φέτος τα πράγματα στην έκθεση της αμερικάνικης εταιρείας, δίνοντας τα σκήπτρα στη μεγάλη αντίπαλο Google.
Σύμφωνα λοιπόν με τη λίστα «2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand» η τελευταία ανέβασε την αξία της κατά 40% σε σχέση με πέρυσι, στα 159 δισεκατομμύρια δολάρια, με την Apple να υποχωρεί κατά 20% στα 148 δισεκατομμύρια. Τα στοιχεία που έδωσαν στην Google την πρωτιά είναι το πνεύμα καινοτομίας που τη διέπει αλλά και το γεγονός ότι δεν εξαρτάται αποκλειστικά από ένα τομέα υπηρεσιών ή συσκευών. Αυτό, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Millward Brown είναι δείγμα του θάρρους της εταιρείας και της θέλησής της να δοκιμάσει καινούργια πράγματα.
Διαβάστε Περισσότερα στο Deasy.gr