Categories: Articles

‘’Wise Drinking’’: η πρώτη παγκόσμια ψηφιακή εφαρμογή προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, από την Pernod Ricard

Ο Όμιλος Pernod Ricard λανσάρει τη δωρεάν εφαρμογή Wise Drinking για κινητά, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

Χάρη σε αυτή, οι χρήστες είναι σε θέση να υπολογίζουν τον αριθμό των μονάδων αλκοόλ που καταναλώνουν σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή λαμβάνει υπόψη το είδος των ποτών που καταναλώνονται (οινοπνευματώδη ποτά ή άλλα), τον όγκο τους, καθώς επίσης το φύλο και το βάρος του χρήστη. Αυτή η ανάλυση επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους για μια συγκεκριμένη περίοδο, η οποία μπορεί να διαρκέσει μέχρι και τέσσερις εβδομάδες.

 

Με ένα σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού, η εφαρμογή προσαρμόζεται με την ισχύουσα τοπική νομοθεσία και στη συνέχεια ενημερώνει τον καταναλωτή για το  πλησιέστερο και πιο κατάλληλο μέσο μεταφοράς. Είναι διαθέσιμη σε 37 γλώσσες για iPhone και Android (Για να αποκτήσετε πρόσβαση επισκεφθείτε το wise-drinking.com/ και κατεβάστε την δωρεάν).

Η Pernod Ricard έχει τοποθετήσει την εκπαίδευση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, στον πυρήνα της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης. Ο Όμιλος πιστεύει ότι η γνωστοποίηση των κινδύνων, μέσα από συνεχή εκπαίδευση, μπορεί να επιτύχει μακροπρόθεσμα την υπεύθυνη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο αλκοόλ.

 

Το λανσάρισμα του Wise Drinking, συνέπεσε χρονικά με την τέταρτη ετήσια ημερίδα ResponsibAll Day που φέτος διοργανώθηκε από την Pernod Ricard στα τέλη Μαΐου.

Πρόκειται για μια ημέρα κοινωνικής δράσης στην οποία συμμετέχουν και οι 19.000 εργαζόμενοι του Ομίλου, σε 80 χώρες σε όλο τον κόσμο, για την καταπολέμηση της επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοόλ. Τον Οκτώβριο του 2012 και κατά τη διάρκεια της ICAP (Διεθνής Διάσκεψη Παγκόσμιων Δράσεων) υιοθετήθηκαν από 13 εταιρείες του κλάδου των οινοπνευματωδών ποτών, μπύρας και κρασιού, οι ακόλουθες 5 βασικές δεσμεύσεις:

1. Η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους
2. Η μείωση της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ
3. Η ενδυνάμωση του κώδικα δεοντολογίας που εφαρμόζεται στο marketing
4. Η ενημέρωση των καταναλωτών και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με υπευθυνότητα

5. Η κινητοποίηση των πελατών (on & off trade) για τη μείωση της επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοόλ

Όπως είπε ο Alexandre Ricard, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος:

«Η Pernod Ricard είναι στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής ανάπτυξης των προϊόντων της. Ο Όμιλος χρησιμοποιεί, πλέον, όλη την τεχνογνωσία, στον τομέα της συνεργασίας και των μέσων επικοινωνίας, για το λανσάρισμα του ‘’Wise Drinking’’, της πρώτης εφαρμογής που αφορά στην αύξηση της ευαισθητοποίησης όλων μας απέναντι στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ».

 

 

Σχετικά με την Pernod Ricard Hellas

H Pernod Ricard Hellas αποτελεί θυγατρική του Ομίλου Pernod Ricard, που είναι ένας από τους δύο ηγέτες σε παγκόσμιο επίπεδο στον κλάδο οινοπνευματωδών ποτών και οίνων. Έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά αλκοολούχων ποτών και προωθεί παράλληλα,  την υπεύθυνη κατανάλωση των προϊόντων της. Το χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνει μερικά από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα, όπως είναι η βότκα ABSOLUT, το σκοτσέζικο ουίσκι Chivas Regal, τα Glenlivet και Ballantine’s, το Jameson Irish whiskey, το τζιν Beefeater, το ρούμι Havana Club, το Malibu, το λικέρ Kahlua, καθώς και οι σαμπάνιες Mumm και Perrier Jouet.

Σχετικά με τον Όμιλο Pernod Ricard
Η Pernod Ricard δημιουργήθηκε το 1975, έπειτα από τη συγχώνευση των εταιρειών Pernod και Ricard. Ο Όμιλος βασίζει την αειφορία της στην οργανική ανάπτυξη και στις εξαγορές: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) και Vin&Sprit (2008).

Η Pernod Ricard κατέχει ένα από τα πιο εκλεκτά χαρτοφυλάκια μαρκών στον κλάδο: την Absolut Vodka, το Ricard, το Ballantine’s, το Chivas Regal,το Royal Salute και το Glenlivet, το Jameson, το κονιάκ Martell, το ρούμι Havana Club, το τζιν Beefeater, τα Kahlua και Malibu, τις σαμπάνιες Mumm και Perrier Jouet, καθώς και το Jacob’s Creek, το Brancott Estate, το Campo Viejo και τα κρασιά Graffigna.

Απασχολεί ένα εργατικό δυναμικό περίπου 19.000 ατόμων και λειτουργεί μέσω ενός αποκεντρωμένου οργανισμού, με βάση τη δημιουργία  έξι “Brand Companies” και ογδόντα “Market Companies’’, οι οποίες εγκαταστάθηκαν σε κάθε σημαντική αγορά.

Ο Όμιλος έχει δεσμευτεί σε μια πολιτική βιώσιμης ανάπτυξης και ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση. Η στρατηγική και η φιλοδοξία της Pernod Ricard βασίζεται σε τρεις βασικές αξίες που καθοδηγούν την επέκτασή της: το Επιχειρηματικό Πνεύμα, την Αμοιβαία Εμπιστοσύνη και την Ισχυρή Αίσθηση Ηθικής.

Η Pernod Ricard είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο [NYSE Euronext (Ticker: RI; Κωδικός ISIN : FR0000120693)], είναι μέλος του δείκτη CAC 40 και παρουσίασε ενοποιημένες πωλήσεις αξίας € 8.575 εκατ. το  για το οικονομικό έτος 2012/13

Υπεύθυνη Επικοινωνίας  Pernod Ricard

Φανή Κουτρουμάνου

CSR Leader,

Pernod Ricard Hellas

+30 210 6601413