Παρουσιάζω πειστικά, σημαίνει κινητοποιώ

    Από: Startup Team
πηγή: deasy.gr

Πρόσφατα βρέθηκα σε μία παρουσίαση σχετική με νέες ιδέες επιχειρηματικότητας και τρόμαξα από τον τρόπο που οι παρουσιαστές απευθύνθηκαν στο ακροατήριό τους. Εφυγα απογοητευμένος, και κουνούσα το κεφάλι μου με θλίψη. Με γέμισε η σκέψη, ότι όλα έχουν γίνει μια μόδα-συνταγή, όλα τα slide decks έχουν πολλές μοντερνιές αλλά λίγη ουσία, ότι χάθηκε η απλότητα σκέψης και δεν παλεύει κανείς για την ..παλιά, ωραία λέξη «μεταδοτικότητα» …τσιτάτα, εξυπναδιές και από κάτω μόνο αναπάντητα ερωτήματα. Στη χιπστεριά της εποχής, λοιπόν, χάθηκε και η ικανότητα πειθούς και εντυπωσιασμού αλλά για ουσιαστικές προτάσεις και λύσεις; Μα πως αυτοί οι άνθρωποι θα διεκδικήσουν καταρχήν την προσοχή, τη ταύτιση και την αποδοχή του κοινού;

Θα μου πεις, άσε φίλε, όλα έχουν γίνει συνταγές που κάποιος …κάπου …κάποτε τους είπε …και αμέσως copy-paste! To θέμα με αγγίζει προσωπικά, μιας και σε όλη μου την επαγγελματική ζωή παρουσιάζω με ή χωρίς διαφάνειες, λύσεις και ιδέες, ακόμη και αν η εκφορά μου διαρμοφώνεται ακόμη και ζωντανά από τις αντιδράσεις του κοινού. Εντάξει, δεν λέω ότι θα γίνουμε όλοι TED presenters, αλλά να μην ξέρεις σε ποιόν, πως, γιατί, με ποιό ζητούμενο μιλάς σε κάποιο κοινό; Τρελλαίνομαι… Κανείς δεν λέει στα νέα παιδιά, ότι καθημερινά, κάθε ώρα, κάθε δευτερόλεπτο εκατομμύρια άνθρωποι κάνουν pitch στο χώρο που εργάζονται, που θέλουν να επιχειρήσουν, πιθανώς και στο ίδιο κοινό: δικηγόροι, σύμβουλοι, marketers, επιχειρηματίες, αναλυτές, δημοσιογράφοι, επενδυτές – όλοι πουλάνε μια ιδέα, διαφέρει το πόσο καλά το κάνουν….

Για να μην πω δικές μου υποκειμενικές εμπειρίες, σας μεταφέρω όσα έγραψε ο coach Carmine Gallo στο Forbes, όπου παρουσίασε την ανάλυσή του από 500 παρουσιάσεις TED presentations, αφού μίλησε με κάποιους από τους παρουσιαστές και επιστήμονες νευρολογίας (το βιβλίο που μπορείτε να κατεβάσετε / αγοράσετε τιτλοφορείται «Talk Like TED: The 9-Public Speaking Secrets of the World’s Top Minds) και η έρευνα αυτή κατέγραψε τα 3 “unbreakable laws” for effective, memorable presentations: Συναίσθημα, Καινούργιες ιδέες και Αναμνησιμότητα.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
deasy.gr