O Atlas «σηκώνει» το Facebook

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

To Facebook προανήγγειλε μια νέα πλατφόρμα, που θα κάνει τους marketers πιο χαρούμενους.

Αναφέρομαι στην πλατφόρμα Atlas, μια διαφημιστική πλατφόρμα που το 2013 το Facebook είχε αγοράσει από τη Microsoft και ένα χρόνο μετά αποφάσισε να την εξελίξει.

Τι το διαφορετικό έχει όμως αυτή η νέα πλατφόρμα;

Αποτελεί την προσπάθεια του Facebook να σηκώσει ανάστημα έναντι στο μεγάλο αδερφό, τη Google, τον οποίο ακόμα ακολουθεί καταγράφοντας το 1/6 του κέρδους του. Και το κάνει, εκμεταλλευόμενο όλα τα στοιχεία που μπορεί να αντλήσει από τους χρήστες του.

Στην ουσία όμως. Η ανανεωμένη πλατφόρμα Atlas θα δίνει τη δυνατότητα στους marketers να στοχεύσουν αλλά και να ακολουθήσουν τους χρήστες τους και εκτός Facebook, σε πλατφόρμες που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένες με το Facebook, αλλά με τις online συνήθειες του χρήστη. Και το μεγάλο πλεονέκτημά του είναι πως ακολουθεί τον χρήστη ακόμη και στο κινητό του. Σημαντικό κέρδος, δεδομένου ότι μέχρι τώρα η χρήση των cookies στο κώδικα ενός site ήταν ο μοναδικός τρόπος να κάνεις track την δραστηριότητα ενός χρήστη εκτός Facebook. Τρόπος που κατά καιρούς αποδεικνυόταν αναξιόπιστος, ανακριβής σε δημογραφικό επίπεδο και, το κυριότερο, ανύπαρκτος σε mobile περιβάλλον.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr