7 tips για να εντοπίσετε και να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο

    Από: Startup Team

Πηγή: suit.gr

Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από τόνους περιεχομένου τόσο στο news feed  μας στο Facebook, όσο και στα υπόλοιπα social networks που είμαστε μέλη. Πως όμως μπορούμε ναβρούμε ή να δημιουργήσουμε ποιοτικό social media content για να το αναπαράγουμε και να το κάνουμε share στα προσωπικά μας profile;

Πριν ξεκινήσουμε τα tips,  το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι γιατί να κάνει κάποιος share το content που έχουμε δημιουργήσει;

Η απάντηση είναι απλή. Μόνο αν είναι ποιοτικόχρήσιμο ή τον κάνει να χαμογελάσει.

Παρακάτω παραθέτουμε 7 tips που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο στα social media.

 

1. Διαβάστε μεγάλα ειδησεογραφικά sites.

Ανάλογα με το είδος του επαγγέλματος σας σίγουρα θα βρείτε διαφορετικά sites  για να διαβάσετε. Ωστόσο αξίζει να προσθέσετε στα bookmarks σας sites μεγάλων εφημερίδων ή περιοδικών που ασχολούνται με θέματα που ενδιαφέρουν εσάς η το κοινό σας.

2. Ψάξτε σε aggregators

Αν θέλετε να κάνετε τη ζωή σας λίγο πιο εύκολη, από το να ψάχνετε κάθε site ξεχωριστά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν aggregator. Υπάρχουν πάρα πολλά sites που κάνουν αυτή τη δουλειά και μάλιστα πολύ επιτυχημένα, χωρίζοντας τα θέματα σε ¨τελευταία νέα¨, “πιο δημοφιλή” κ.ά. Αγαπημένος μου aggregator είναι το Alltop.

3. Δώστε προσοχή στα πιο δημοφιλή posts

Ψάξτε trending topics καθώς και popular posts σε άλλα social media ή sites.

4. Χρησιμοποιήστε Google Reader και Google Alerts.

Αν διαβάζετε πάρα πολλά blogs που παράγουν καθημερινό περιεχόμενο, σίγουρα το Google Reader θα σας βοηθήσει να τα δείτε όλα πολύ γρήγορα από ένα μέρος. Μπορείτε εύκολα να δείτε τα τελευταία posts, παρόμοια posts με κάποιο post κοιτάτε εκείνη τη στιγμή. Επίσης έχετε και έναν πίνακα όπου μπορείτε να δείτε ποιες από τις καλύτερες πηγές που διαβάζετε έχουν νέα posts.

Tα Google Alerts είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος να κάνετε monitor το content που σας ενδιαφέρει και να βρίσκετε πάντα νέο περιεχόμενο.  Ενεργοποιείται πανέυκολα και μπορείτε να έχετε στο email σας καθημερινά άρθρα που περιέχουν τα keywords που σας ενδιαφέρουν.

για όλο το άρθρο για ποιοτικό περιεχόμενο πατήστε εδώ και για άλλα άρθρα από το suit.gr πατήστε εδώ !

Το suit.gr είναι του Γιώργου Αναγνωστόπουλου.

7 tips για να εντοπίσετε και να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο

Ο Γιώργος, εκτός του ότι απεχθάνεται να μιλάει στον εαυτό του στο τρίτο πρόσωπο και κάνει ελάχιστες εξαιρέσεις όπως αυτή, έχει μια άλφα προϋπηρεσία στα social media, πολύ πριν αυτά πάρουν αυτό το όνομα.

Η πρώτη του επαφή με τους υπολογιστές ξεκινάει όταν αυτοί μόνο social δεν είναι. Στην ηλικία των 8 παίρνει έναν Amstrad 6128. Ήταν ο μόνος στο σχολείο με υπολογιστή για δύο χρόνια. Βαριόταν τόσο με τα παιχνίδια του τότε που έμαθε να προγραμματίζει σε μια πολύ παλιά και άχρηστη γλώσσα, την Basic, για να βρει κάτι ενδιαφέρον να κάνει με αυτό το γκρι κουτί.

Κάποια στιγμή το ’90 περνάει στο χώρο των παιχνιδιών παίρνοντας μια Amiga 500. Τρομερή επιτυχία. Παράλληλα πήρε κι ένα modem και έμπαινε στα πρώτα social media των καιρών, τις BBS. Αυτό ήταν πολύ πριν την εμπορική διάθεση του Internet στην Ελλάδα. Οι BBS ήταν κάποιοι υπολογιστές συνδεδεμένοι με modems. Οι πλειονότητα είχε μόνο μια γραμμή, πράγμα που σημαίνει ότι συνδεόμασταν ο ένας μετά τον άλλο. Η κλήση κόστιζε δέκα δραχμές ανεξαρτήτου διάρκειας, καθώς τότε οι γραμμές ήταν αναλογικές. Ποστάραμε φωτογραφίες, στίχους τραγουδιών, ανέκδοτα, άρθρα κλπ. διαβάστε περισσότερα εδώ