Categories: Articles

Κάποτε τα σνομπάραμε σήμερα τα φλερτάρουμε!

πηγή: reporter.gr

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private labels), δεν βγήκαν λόγω της παρατεταμένης κρίσης στα ράφια των σουπερμάρκετ υπήρχαν εδώ και πολλά χρόνια, με τη διαφορά ότι λόγω της έλλειψης διαφήμισης και προώθησής τους (άλλωστε, πώς να διαφημίσεις ένα προϊόν όταν δεν έχει όνομα), αλλά και λόγω άγνοιας, οι περισσότεροι καταναλωτές τα σνόμπαραν. Σε αντίθεση με τους Ελβετούς, που αν και έχουν το μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα στην Ευρώπη, τα αγοράζουν σε ποσοστό 57%!

Η συμπεριφορά αυτή των περισσότερων καταναλωτών άλλαξε, η ενημέρωση σχετικά με αυτά τα προϊόντα είναι πλέον καθημερινό γεγονός. Οι Έλληνες καταναλωτές, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, εγκατέλειψαν  τις προκαταλήψεις που έτρεφαν σχετικά με την ποιότητα και αξιοπιστία των προϊόντων αυτών, οι οποίες, θα πρέπει να σημειώσουμε, σε κάποιες περιπτώσεις είναι βάσιμες.

Έτσι, σήμερα που η αγοραστική δύναμη πολλών καταναλωτών έχει περιοριστεί, στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Και αυτό δεν παρατηρείται μόνο σε τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης γενικότερα, αλλά και σε προϊόντα καθαριότητας και προσωπικής περιποίησης.

Μάλιστα είναι τέτοια η ανάπτυξή τους τα τελευταία χρόνια, στην οποία πρέπει να ομολογήσουμε πως συνετέλεσαν και τα προγράμματα πιστότητας των αλυσίδων λιανικής που επιβραβεύουν τους καταναλωτές οι οποίοι αγοράζουν τα δικά τους προϊόντα, ώστε να υπάρχουν πια και ομοειδή προϊόντα διαφορετικής ιδιωτικής ετικέτας, αλλά ίδιας αλυσίδας, τα οποία ανταγωνίζονται μεταξύ τους με διαφορετικές τιμές, που σχετίζονται βεβαίως και με διαφορετική ποιότητα. Η ανάπτυξη αυτή έχει καταγραφεί σε σχετική έρευνα , η οποία εμφανίζει τα private labels, να σημειώνουν εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις τους, ανάλογα με το είδος, η οποία κυμαίνεται από 16-300%.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr