Οι ισχυροί ηγέτες στα δύσκολα φαίνονται

    Από: Startup Team
πηγή: reporter.gr

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Σε περιόδους κρίσης τα brands χρειάζονται ισχυρούς ηγέτες, που να μπορούν να επικοινωνούν άμεσα και απλά, με αυτοπεποίθηση και κυρίως με ευαισθησία, συνέπεια, διαφάνεια, υπευθυνότητα αλλά και συμπόνια. Όπως, ακριβώς έκανε ο Sir Richard Branson σε κάθε κρίση που αντιμετώπισε στην επιχειρηματική του ζωή. Στην προκειμένη περίπτωση στο ατύχημα που συνέβη κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής πτήσης του  SpaceShipTwo της Virgin Galactic, το οποίο συνετρίβη εκείνη τη μοιραία Παρασκευή της 31ης Οκτωβρίου, σκοτώνοντας τον πιλότο Mike Alsbury και τραυματίζοντας σοβαρά τον άλλο πιλότο Peter Siebold, που όμως είναι πλέον καλά ενώ η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη για να καθοριστεί η αιτία της συντριβής.

Για τον Branson, η Virgin Galactic αντιπροσωπεύει κάτι περισσότερο από ένα ακόμα εμπορικό σήμα στην αχανή επιχειρηματική αυτοκρατορία του. Για πολλά χρόνια το όνειρο και η φιλοδοξία του, ήταν να μπορούν οι άνθρωποι να ταξιδεύουν στον Γαλαξία. Με άλλα λόγια να προεκτείνει τον επαγγελματικό του χώρο μέχρι το διάστημα – και ήταν μια φιλοδοξία που έφτασε πολύ κοντά στην υλοποίηση, αφού είχε 700 κρατήσεις για πτήσεις που αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο χρόνο, με το διόλου ευκαταφρόνητο κόστος των 250.000 δολαρίων. Σε αυτούς που έχουν κάνει τη σχετική κράτηση περιλαμβάνονται διασημότητες όπως οι Leonardo DiCaprio, Justin Bieber, Angelina Jolie, Brad Pitt, Lady Gaga και Ashton Kutcher. Ωστόσο, εξαιτίας του ατυχήματος, γύρω στα 20 άτομα ζήτησαν από την εταιρεία να τους επιστρέψει το ποσό που πλήρωσαν, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Virgin Galactic.

Το αν η μοιραία πτήση εκείνης της Παρασκευής θα μείνει στην ιστορία ως ένα τραγικό ανάχωμα που όμως θα ξεπεραστεί, είτε ως η στιγμή που διαψεύσθηκαν για τα καλά τα όνειρα του Branson, θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τη συμπεριφορά της Virgin Galactic και των στελεχών της στις επόμενες ώρες, ημέρες, εβδομάδες και μήνες.

«Όσα κάνετε και λέτε κατά τη διάρκεια ενός παρόμοιου συμβάντος ή κάποιων ωρών, ή ημερών μετά από αυτό, καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο κρίνεται ένας οργανισμός ή μια επιχείρηση» λένε οι ειδικοί. Τα πρώτα λόγια και οι ενέργειες του Richard Branson αμέσως μετά το τραγικό συμβάν έθεσαν ακριβώς το σωστό ύφος, που ενδυνάμωσε η απόφασή του να πετάξει αμέσως με προορισμό την έρημο Mojave, δηλ. τον τόπο του ατυχήματος.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr