Το προφίλ των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα αλλάζει

    Από: Startup Team
πηγή: reporter.gr

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δημογραφικά στοιχεία που απεικονίζουν το προφίλ των χρηστών των κοινωνικών δικτύων στις ΗΠΑ και δείχνουν μεταβολή του τοπίου. Οι τάσεις που εμφανίζονται στις ΗΠΑ δεν αργούν να παρουσιαστούν στην Ευρώπη και στη χώρα μας. Έτσι, φαίνεται πως τα παλαιότερα κοινωνικά δίκτυα φτάνουν στο στάδιο της ωρίμανσης ενώ οι νεότερες εφαρμογές κερδίζουν ταχύτατα τους νεότερους χρήστες.

Σε μια νέα έκθεση που παρουσίασε η BI Intelligence, εξετάστηκαν τα δεδομένα περισσοτέρων των 12 πηγών ώστε να κατανοήσουμε τα δημογραφικά στοιχεία των social media που εξακολουθούν να μεταβάλλονται.

Συνοπτικά, τα πιο σημαντικά στοιχεία από αυτή την έκθεση είναι τα εξής:

  • Το Facebook εξακολουθεί να είναι περισσότερο θηλυκό. Σύμφωνα με έρευνα σχετικά με την υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων που πραγματοποιήθηκε το 2013, οι γυναίκες στις ΗΠΑ υπερτερούν στη χρήση του Facebook κατά 10% περισσότερο από τους άνδρες.
  • Ακόμα, το Facebook παραμένει το κορυφαίο κοινωνικό δίκτυο για τους εφήβους στις ΗΠΑ. Σχεδόν οι μισοί από τους εφήβους χρήστες του Facebook λένε ότι το χρησιμοποιούν  περισσότερο σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ το Facebook έχει περισσότερους εφήβους  χρήστες σε καθημερινή βάση από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.
  • Παρόλα αυτά, το Instagram έχει παραγκωνίσει το Facebook και το Twitter από πλευράς γοήτρου μεταξύ των νέων χρηστών. Οι έφηβοι στις ΗΠΑ χαρακτηρίζουν πλέον το Instagram ως «πιο σημαντικό», ενώ το Facebook και το Twitter χάνουν έδαφος σε αυτή τη μέτρηση, σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα του Piper Jaffray για τους εφήβους. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 83% των εύπορων αμερικανών εφήβων χρησιμοποιούν το Instagram.
διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr