Τα «Όχι» που πρέπει να λέτε στη δουλειά

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Το να κάνετε πάντα ό,τι σας λένε ή νομίζετε πως είναι σωστό δεν σας κάνει απαραίτητα καλύτερο εργαζόμενο. Διαβάστε γιατί.

Ναι, πρέπει να εμφανιζόμαστε πρόθυμοι, εργατικοί και κοινωνικοί, να αρπάζουμε τις ευκαιρίες και να προσπαθούμε για το καλύτερο. Αλλά όλα έχουν ένα όριο.

Η Kristin Muhlner είναι CEO της εταιρείας NewBrand Analytics, η οποία συμβουλεύει επιχειρήσεις σχετικά με την παρουσία τους στα social media. Η ίδια έχει τελειοποιήσει τη μέθοδο του πώς να λέει «όχι» εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Πρόσφατα αποκάλυψε τα μυστικά της:

Δεν είναι όλα δουλειά σου

Θα εκτελέσεις με τον καλύτερο τρόπο όσα είναι απολύτως απαραίτητα για τη δουλειά και την οικογένειά σου. Θα αγνοήσεις όλα τα άλλα. Δεν μπορώ να καταλάβω τις μητέρες π.χ. που αφιερώνουν όλο τους το χρόνο στα παιδιά και τη δουλειά τους και μετά αναλαμβάνουν να οργανώσουν τη γιορτή του σχολείου. Ας το κάνει κάποιος άλλος με περισσότερο χρόνο. Δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα μαζί, αυτό μας σκοτώνει.

Βγες από τη μέση

Βλέπω πολλούς μάνατζερ να εμπλέκονται σε κάθε μικρή ή μεγάλη διαδικασία θέλοντας να ξέρουν τα πάντα και να έχουν λόγο για το παραμικρό. Αυτό δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στους συνεργάτες τους και ότι αν δεν παρέμβουν κάτι καταστροφικό θα συμβεί. Πες όχι σε αυτή την παρόρμηση και άσε τους άλλους να κάνουν τη δουλειά τους. Αν δεν την κάνουν μπορείς πάντα να τους αντικαταστήσεις.

Το networking είναι συχνά χάσιμο χρόνου

Λαβαίνεις δεκάδες προσκλήσεις και βλέπεις να διοργανώνονται εκατοντάδες events που μπορεί να έχουν σχέση με το χώρο σου, από συνέδρια μέχρι δείπνα. Το 90% αυτών γίνεται για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα άλλων, όχι τα δικά σου. Κόσμος πηγαινοέρχεται, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων -ή οι συνήθεις μεταξύ τους γνωστοί- χωρίς το αποτέλεσμα να είναι ούτε μετρήσιμο ούτε σαφές.

Μην απαντάς σε όλα τα email

Λατρεύω το email γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να απαντώ όποτε θέλω σε όποιον θέλω χωρίς να χάνω χρόνο, ενώ παίρνω όση πληροφορία θέλω και μου είναι χρήσιμη. Όμως δεν απαντώ σε κανένα mail που δεν περιέχει κάποια σαφή ερώτηση ή αναμένει οδηγίες. Τα απλά ενημερωτικά απλώς τα διαβάζω. Αν απαντήσω, ο άλλος θα θεωρήσει ευγενικό να απαντήσει επίσης, και αυτό δημιουργεί άχρηστο πέρα-δώθε.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com