Σκέψεις με… «περιεχόμενο»

    Από: Startup Team
πηγή: epixeiro.gr

Οι τελευταίες εβδομάδες κάθε χρονιάς, είναι εβδομάδες έμπνευσης και σύνοψης, με τις λίστες και τα ρητά και έχουν την τιμητική τους. Σε αυτό το κλίμα και με αφορμή ένα ενδιαφέρον άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν μερικές ημέρες, συγκεντρώνω εδώ και μεταφράζω μερικές ενδιαφέρουσες σκέψεις και το πιο “hot trend» της χρονιάς που πέρασε, κι αυτών που έρχονται, του content management.

Σχετικά με τις «βαρετή» Β2Β επικοινωνία:

ίναι μια πραγματικότητα, ότι η Β2Β επικοινωνία θεωρείται βαρετή και ως αποτέλεσμα, είναι κιόλας. Οι marketers εξαντλούμε τη φαντασία μας για να τραβήξουμε την προσοχή των καταναλωτών, όταν όμως ο αποδέκτης είναι μια άλλη επιχείρηση, σα να θεωρούμε ότι δεν υπάρχει λόγος… Σκεφτείτε όμως ότι:
«Αυτά που γράφεις δε πρέπει να είναι βαρετά, με τη δικαιολογία ότι απευθύνονται σε άλλες επιχειρήσεις. Ακόμη και τότε, πάλι άνθρωποι τα διαβάζουν…» Valeria Maltoni
«Όσο πιο ενδιαφέρουσα είναι μια διαφήμιση, τόσο πιο πειστική είναι» -David Ogilvy
«Αν προσπαθήσεις απλώς να πεις την αλήθεια, χωρίς να δίνεις δεκάρα αν κάποιος ξαναείπε τα ίδια, εννιά στις δέκα φορές θα είσαι πρωτότυπος, χωρίς καν να το καταλάβεις» -CS Lewis
«Το καλύτερο marketing είναι αυτό που δε μοιάζει με marketing» -Tom Fishburne
«Οι marketers κάνουν ένα λάθος, που σιγουρεύει ότι το υλικό που παράγουν για το ίντερνετ δε θα είναι καλό, και είναι το εξής: γράφουν για το Εγώ τους, όχι για τον αναγνώστη, από την οπτική της επιχείρησης και όχι του πελάτη» -Gerry McGovern
«Σε ότι τις επιχειρήσεις θα έκανε καλό αν σταματούσαν την προσπάθεια να είναι απίθανες και δοκίμαζαν για αρχή να είναι χρήσιμες» -Jay Baer

Σχετικά με τη δημιουργικότητα και το storytelling:

Προσωπικά πιστεύω ότι το “storytelling” είναι από τις πιο κακομεταχειρισμένες λέξεις και έννοιες, καθώς χρησιμοποιείται με τεράστια ευκολία, παρόλο που είναι μια διαδικασία δύσκολη και με πολλές απαιτήσεις. Εν πάση περιπτώσει, ο κύριος στόχος του storytelling είναι να παρουσιάζει χαρακτήρες και καταστάσεις που δημιουργούν συναισθήματα στους καταναλωτές, ενισχύοντας το δεσμό ανάμεσα στο brand και στον πελάτη του.
«Το top-of-the-funnel* περιεχόμενό σου πρέπει να είναι πνευματικά διαζευγμένο από το προϊόν σου, αλλά συναισθηματικά παντρεμένο μαζί του» -Joe Chernov, Hubspot
*Top-of-the-funnel είναι το υλικό που στοχεύει να ξεκινήσει τη σχέση με τον υποψήφιο πελάτη, κυρίως μέσω Opt-in
«Δε μπορείς να ξεμείνεις από δημιουργικότητα. Είναι από αυτά που όσο πιο πολύ χρησιμοποιείς, τόσο περισσότερη έχεις» -Maya Angelou
«Κάθε μέρα, δίπλα από όλους περνάνε χιλιάδες ιδέες για ιστορίες. Οι καλοί συγγραφείς βλέπουν πέντε με έξι. Ο περισσότερος κόσμος, καμία» -Orson Scott Card
«Δημιουργικότητα είναι η ευφυία που διασκεδάζει» -Albert Einstein
«Κάνε τον πελάτη σου τον ήρωα της ιστορίας σου» -Ann Handley

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr