Ο θρίαμβος του ταλέντου!

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Πώς και γιατί το 2015 θα είναι η χρονιά όπου οι εργοδότες θα κάνουν τα πάντα για να ελκύσουν τα μεγαλύτερα ταλέντα.

του Τζέι Τι Ο’Ντόννελ*

Επιτέλους, το ταλέντο αποκτά το πάνω χέρι έναντι της εργοδοσίας. Περίμενα εδώ και καιρό την έλευση του 2015. Όντας στον κλάδο των ανθρώπινων πόρων τα τελευταία 18 χρόνια, ήξερα ότι αυτή η στιγμή κάποτε θα ερχόταν. Εννοώ, τη στιγμή που οι εργοδότες θα έκαναν πλέον σαν τρελοί απ’ την απελπισία για να τραβήξουν και να διατηρήσουν τα ταλέντα στις επιχειρήσεις τους. Γιατί; Ιδού οι λόγοι.

Καθώς οι γενιές μεγαλώνουν, η έλλειψη ταλέντου μεγεθύνεται

Στις ΗΠΑ ο δείκτης της ανεργίας μειώνεται επειδή, καθώς η γενιά του Baby Boom (77 εκατομμύρια άτομα) συνταξιοδοτείται, η επόμενη γενιά Gen X (50 εκατομμύρια άτομα) δεν επαρκεί ποσοτικά για να τους αντικαταστήσει. Το φαινόμενο του brain drain έρχεται με μεγάλη ταχύτητα και μπορεί η γενιά του 2000 (70 εκατομμύρια άτομα) να πλημμυρίζει την αγορά αλλά δεν διαθέτουν σε επαρκείς αριθμούς τις αναγκαίες δεξιότητες. Κι αυτό οι εργοδότες το γνωρίζουν καλά.

Ενδεικτικά, μια πρόσφατη μελέτη από το Career Advisory Board βρήκε ότι 93% των υπεύθυνων προσλήψεων νοιώθουν πως δεν μπορούν να βρουν το κατάλληλο ταλέντο για τις θέσεις στις οποίες το χρειάζονται.

Η εταιρεία σας πρέπει να γίνει πολύ πιο hot αν θέλει να προσλάβει πραγματικά τους καλύτερους

Το διαδίκτυο, και ιδιαίτερα τα κοινωνικά μέσα, έχουν αναστατώσει τη διαδικασία πρόσληψης. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων τα χρησιμοποιούν για να βρουν υποψηφίους, και όσοι αναζητούν δουλειά αναπτύσσουν διαδικτυακά την επαγγελματική τους ταυτότητα (π.χ. μέσω του LinkedIn) για να τραβήξουν την προσοχή όσων αναζητούν εργασία. Πλέον όμως, το μπαλάκι είναι στα χέρια των εργοδοτών• αυτοί καλούνται να βελτιώσουν τη θελκτικότητα της επιχείρησής τους, γιατί μόνο έτσι μπορούν να ελκύσουν τα κορυφαία ταλέντα. Οι εργοδότες και υπεύθυνοι προσλήψεων πρέπει πλέον να επιδεικνύουν διαδικτυακά την κουλτούρα της εταιρείας, τις αξίες της, τα οφέλη της θέσης, τα πρόσωπα και την εταιρική αποστολή, και κάθε άλλο στοιχείο που θα πείσει τον υποψήφιο να εργαστεί γι’ αυτούς και όχι για τους ανταγωνιστές τους.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com