Το τέλειο User Experience

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Μπαίνεις σε ένα supermarket για να ψωνίσεις ένα Kinder Bueno. Σηκώνεις το βλέμμα και βλέπεις 3 διαδρόμους που φέρουν αντίστοιχα τις επιγραφές “Είδη Καθαρισμού”, “Αναψυκτικά”, “Χαρτικά”. «Α, δεν έχει Kinder Bueno εδώ», σκέφτεσαι, και πας σε άλλο supermarket.

Με άλλα λόγια, ένα λάθος δομημένο menu σε ένα website, μπορεί να διώξει το χρήστη σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Ακόμη, οι τίτλοι μας πρέπει να είναι περιγραφικοί και ακριβείς.

Αποφασίζεις τελικά να ψάξεις. Καθώς προχωράς στο διάδρομο 1, λίγο μετά τα Sanitas, υπάρχει χάρτης του supermarket.

«Μα καλά», σκέφτεσαι, «γιατί δεν έβαλαν το χάρτη και στην είσοδο;». Έτσι και το navigation ενός website, το οποίο πρέπει να είναι στρατηγικά τοποθετημένο σε ένα ή περισσότερα σημεία, ώστε να βρει ο χρήστης αυτό που ψάχνει. Επιπλέον, πρέπει να έχει ξεκάθαρο call-to-action, γιατί αυτά είναι που θα οδηγήσουν το χρήστη στο conversion.

«Ω, τι έκπληξη». Ο χάρτης είναι γραμμένος με ροζ γράμματα σε κόκκινο φόντο. Δε φαίνεται τίποτα. Κοιτάς, ξανακοιτάς και με τα χίλια ζόρια βρίσκεις που πρέπει να πας. Το navigation δεν αρκεί να είναι σωστά δομημένο, να έχει το σωστό περιεχόμενο και να βρίσκεται στις σωστές θέσεις. Πρέπει και να είναι σωστά σχεδιασμένο ώστε να μεταφέρει την πληροφορία στο χρήστη.

Τα τρία παραπάνω παραδείγματα είναι κομμάτια της επιστήμης που ονομάζουμε User Experience – συχνά συντομογραφούμενο ως UX. Βασικά ήταν μόνο για το πως ένα menu σε ένα website μπορεί να κάνει τη σελίδα προβληματική αν δεν έχει γίνει σωστός σχεδιασμός. Να δούμε μερικά ακόμα;

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr