Το Twitter κάνει την είσοδο του στην ελληνική αγορά!

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Η στιγμή που αρκετοί marketers και advertisers της ελληνικής αγοράς περίμεναν επιτέλους κατέφθασε! Μπορεί η στιγμή αυτή να άργησε κάπως, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ δε λένε;

Από αυτό το μήνα, το Twitter μπήκε δυναμικά στη ελληνική αγορά και τα brands της χώρας μας έχουν πλέον τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν για διαφημιστικούς σκοπούς. Κάθε εταιρία έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τα νέα ad products που προσφέρει η πλατφόρμα, με σκοπό να πετύχει τους marketing στόχους που έχει θέσει.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω social network παρέχει στα brands τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καμπάνιες κατάλληλες για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμούν να προωθήσουν και ιδανικές για την επίτευξη των εκάστοτε στόχων.

Πάμε να δούμε όμως μαζί τα προσφερόμενα objective-based Twitter Ads:

Tweet Engagements

Οι χρήστες συνηθίζουν στο Twitter να έχουν έντονους διαλόγους και συζητήσεις, να εξερευνούν ενδιαφέροντα θέματα και να μοιράζονται ιδιαίτερο περιεχόμενο. Μέσω μίας Tweet Engagement καμπάνιας δίνεται η δυνατότητα να γίνεις μέρος αυτής της δυναμικής και να επωφεληθείς από τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων τόσο με users όσο και με brand advocates. Έτσι, προσεγγίζεις μεγάλο αριθμό ατόμων και «ανοίγεις» συζητήσεις.

Website clicks or conversions

Με αυτή την επιλογή μπορείτε να στέλνετε κόσμο στο site σας προκειμένου να αυξήσετε το traffic ή ακόμα καλύτερα τα conversions (π.χ. online αγορά, subscription, sign up). Ακόμη, με τη δυνατότητα εξειδικευμένου targeting έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε πιο ποιοτικό κοινό, μέσω της επιλογής των επιθυμητών keywords, interests, location κ.ά..

App installs or app engagements

Προωθήστε το app σας με μία App install καμπάνια προκειμένου να πετύχετε περισσότερα downloads και μεγαλύτερο engagement. Αυτή η επιλογή είναι πλέον διαθέσιμη από το Twitter, εφόσον έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση του αριθμού των ατόμων που ανοίγουν την πλατφόρμα από κάποια mobile συσκευή. Έτσι, με αυτό το εργαλείο μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες οι οποίες επιτρέπουν το «κατέβασμα» και το «άνοιγμα» της mobile εφαρμογής απευθείας από το tweet.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr