Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Διαβάστε πώς θα τον ξεφορτωθείτε τους ενοχλητικούς πελάτες σας με τον καλύτερο τρόπο.

Δεν είναι όλες οι συνεργασίες ανέφελες, ούτε όλες οι επιχειρηματικές συμφωνίες αποδοτικές. Πάνω απ’ όλα, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Το Young Entrepreneur Council -μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα τη Βοστόνη και με σκοπό τη βοήθεια των νέων επιχειρηματιών μέσω διευκολύνσεων, mentorship και πρόσβαση στη γνώση- ζήτησε από τα μέλη του να επισημάνουν και να αναλύσουν πότε ένας πελάτης είναι «τοξικός», καθώς και τον τρόπο να χωρίσουν οι δρόμοι σας χωρίς αντιδικίες.

Όταν προκαλεί το 80% των πονοκεφάλων σου

Ο κανόνας λέει πως το 20% των πελατών σας είναι υπεύθυνο για το 80% των πονοκεφάλων σας. Βρείτε ποιοι είναι αυτοί οι πελάτες, απαλλαγείτε από αυτούς και αφιερώστε την ενέργειά σας στους υπόλοιπους με τους οποίους έχετε καλή συνεργασία. Βγείτε έξω και βρείτε νέους πελάτες, μην κολλάτε σε εκείνους που σας κάνουν να νιώθετε άσχημα.

Όταν το προϊόν σας απλώς δεν του ταιριάζει

Καμιά φορά αυτό που προσφέρετε δεν είναι το ιδανικό για αυτό που ο πελάτης ζητάει. Αν επιλέξετε να συνεχίσετε, το μόνο που θα πετύχετε είναι διαφωνίες και δυσαρέσκεια. Μπορείτε να «χωρίσετε» σαν φίλοι και ο πελάτης θα συνεχίσει να σας προτείνει σε άλλους όπου μπορεί να ταιριάζετε καλύτερα.

Όταν δεν σέβεται τους συνεργάτες σας

Όταν μιλάει άσχημα στους συνεργάτες σας ή δεν σέβεται το χρόνο και την προσπάθειά τους ζητώντας συνεχώς ανούσιες και χρονοβόρες αλλαγές σπαταλώντας το χρόνο τους και επιδεικνύοντας αναποφασιστικότητα, τότε είναι ώρα να τον αφήσετε πίσω σας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com