Τα Βασικά Χαρακτηριστικά μιας αξιομνημόνευτης επαγγελματικής μπράντας

    Από: Startup Team
πηγή: epixeiro.gr

Της Σουσάνας Κάλφα

Στη δημιουργία της προσωπικής επαγγελματικής ταυτότητας και εικόνας, αυτό που έχει σημασία είναι να αποδεχθούμε δυο πράγματα: Ένα, ότι η μπράντα/είκονα μας δεν έχει να κάνει με το τι νομίζουμε εμείς για τον εαυτό μας αλλά το τι βλέπουν και αντιλαμβάνονται οι άλλοι από εμάς. Δυο, ότι η μπράντα/εικόνα μας χτίζεται σε σχέση με αυτό που θέλουμε να λένε οι άλλοι για εμάς

Είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε το γνωρίζουμε είτε όχι, έχουμε ήδη μια μπράντα/εικόνα, μια επαγγελματική ταυτότητα. Αν θέλουμε να καταλάβουμε πού ο κόσμος μας τοποθετεί, αρκεί και μόνο να παρατηρήσουμε την αναγνωρισιμότητα μας, το πόσο ο κόσμος εμπιστεύεται τις υπηρεσίες μας, το τι ταμπέλα μας βάζει, από τον τρόπο που μας συμπεριφέρεται, από τον τρόπο που μας συστήνει, από την συχνότητα που μας αναζητά.

Η αναγκαιότητα της δημιουργίας μιας αξιομνημόνευτης επαγγελματικής μπράντας/εικόνας είναι μεγάλη για την επίτευξη των όποιων επαγγελματικών στόχων έχουμε. Χωρίς μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το χτίσιμο της, τα αποτελέσματα που θα πάρουμε, θα είναι ελλιπή και ίσως απογοητευτικά σε σχέση με αυτό που ονειρευόμαστε.

Για αυτόν τον λόγο, το μήνυμα που θα μάθουμε να περνάμε στους άλλους, είναι αναγκαίο να έχει 3 χαρακτηριστικά:

  • να αντιλαμβάνονται ποιος είσαι και σε ποιο σημείο προσθέτεις αξία (όχι γεγονότα αλλά συγκεκριμένα δικά σου χαρακτηριστικά)
  • να σε συνδυάσει μέσα στο μυαλό του με αυτά τα χαρακτηριστικά και να σε ανακαλούν μόλις τα αναζητούν
  • να είσαι στην θέση να υπενθυμίζεις τις κατάλληλες στιγμές ή όταν μια ευκαιρία παρουσιαστεί, τι κάνεις, ώστε να δίνουν οι γύρω σου τις ανάλογες συστάσεις για σένα.

Το ταξίδι του προσδιορισμού της επαγγελματικής μας ταυτότητας και εικόνας, έχει διάφορους σταθμούς ώστε να μάθεις να διατυπώνεις με ευκολία το προσωπικό σου μήνυμα στους κατάλληλους αποδέκτες.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr