Εξυπηρέτηση πελατών μέσω Facebook Messenger Business App

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Εδώ και μια δεκαετία το Facebook έχει καθιερωθεί ως ένα σημαντικόtool επικοινωνίας, καθώς οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν αμεσότερη σχέση με τους πελάτες τους και να έρθουν σε επαφή με καινούργιους, δημοσιεύοντας πληροφορίες και νέα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Γι’ αυτό το λόγο, το Facebook ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα, στο F8 developer conference που διοργάνωσε στο San Francisco, το λανσάρισμα μιας νέας έκδοσης του Facebook Messenger διαμορφωμένο για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Το Facebook Messenger Business δημιουργήθηκε για να δώσει νέο αέρα στην εξυπηρέτηση πελατών ενθαρρύνοντας τους Facebook usersνα κάνουν αγορές online χρησιμοποιώντας την εφαρμογή με ασφάλεια.

Οι εταιρείες την ίδια στιγμή θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν ταστοιχεία του αγοραστή (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, στοιχεία πιστωτικής κάρτας). Με το Facebook Messenger Business οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν ηλεκτρονικές αποδείξεις αγορών στους πελάτες τους και να τους παρέχουν ενημέρωση σχετικά με τα στάδια προετοιμασίας/κατασκευής της παραγγελίας τους. Μόλις πραγματοποιηθεί μια αγορά online, ο χρήστης λαμβάνει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, αρκεί να έχει ανοιχτό το tab του Facebook Messenger στον ίδιο Browser με το website της πωλήτριας εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Messenger παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες της να επεξεργαστούν την αγοράς τους, αλλάζοντας την παραγγελία τους ή ακόμα και ακυρώνοντας την.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr