H τέχνη των #hashtags

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Για πολλούς τα Hashtags έχουν γίνει ένα χαριτωμένο “αστείο” στα posts των social media, που ξεκίνησε από το Twitter και εξαπλώθηκε σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως αν χρησιμοποιηθούν με το σωστό τρόπο μπορούν να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην προώθηση ενός brand.

Πιο αναλυτικά, τα εύστοχα hashtags λειτουργούν σαν ένας ανιχνευτήςπου εντοπίζει κάτι συγκεκριμένο, όπως για παράδειγμα μια online συζήτηση, ένα νέο προϊόν/υπηρεσία και το ξεχωρίζει σε σχέση με τα εκατομμύρια δεδομένα του διαδικτύου. Επιπροσθέτως, η νέα αυτή τάση λειτουργεί και σαν ένα εργαλείο μέτρησης του engagement και κατ’ επέκταση της επιτυχίας μιας προωθητικής ενέργειας.

Η αποτελεσματικότητα των hashtags εξαρτάται και από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία θα χρησιμοποιηθούν. Για παράδειγμα, posts στο Instagram με hashtags μπορεί να έχουν μέχρι και 50% μεγαλύτερη ανταπόκριση από posts χωρίς. Αντίθετα στο Facebook, post χωρίς hashtags έχουν μεγαλύτερη απήχηση από τα post με hashtags. Ας δούμε όμως ένα προς ένα τα μέσα και τι απήχηση έχουν τα hashtags στο καθένα:

Twitter

H τέχνη των #hashtags

Μέσα από έρευνες έχει βρεθεί ότι tweets με hashtags έχουν διπλάσιο engagement απο εκείνα τα tweets που δε φέρουν κανένα hashtag. Ακόμη έχει παρατηρηθεί, πως δημοσιεύσεις με 1 ή 2 hashtags έχουν 21% μεγαλύτερο engagement από τα tweets που έχουν περισσότερα από 3 hashtags.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr