Impressions αλλά τι impressions;

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Είμαστε στην εποχή όπου όλα στο digital μπορούν να μετρηθούν… εκτός ίσως από τη σύνδεση της online επικοινωνίας με τις offline πωλήσεις.

Όμως ένα από τα μεγαλύτερα metrics είναι τα impressions. Σε κάθε μορφή ενέργειας έχουμε impressions: στα social, στο search, στο display, στο mobile, στα videos, στο email, στο native advertisting / digital PR.

αρόλα αυτά σε κάθε μέσο έχουν διαφορά τα impressions μεταξύ τους και δεν ανήκουν όλα στο ίδιο καζάνι.

Η διαφορά αυτή προκύπτει από τα εξής:

  • Ορισμός του impression: Σε κάποια μέσα το impression δεν έχει σαφή ορισμό. Στο native advertising υπάρχει η διαφορά του impression γιατί μπορεί άλλο metric να εννοούμε όταν ένα άρθρο εμφανίζεται σαν link με τίτλο και thumbnail, ενώ άλλο εμφανίζεται ως ανοιγμένο άρθρο.
  • Real Estate του Impression: Εδώ παίζει ρόλο και το είδος του impression γιατί επηρεάζει το μέγεθός του. Άλλο να κάνεις ένα skin που μπορεί να πιάνει τη μισή έκταση μιας 22άρας οθόνης και άλλο να κάνεις ένα Facebook Ad που καταλαμβάνει ένα χώρο όσο δύο γραμματόσημα.
  • Interactivity: Ομοίως, είναι διαφορετικό να κάνεις μια στατική διαφήμιση σε σχέση με μία interactive. Άλλη αξία έχει στατικό banner σε σχέση με ένα κινούμενο. Ομοίως άλλη αξία έχει το να είδαν ένα post στο Facebook με εικόνα οι χρήστες και άλλη αξία το να είδαν το ίδιο post με native Facebook video το οποίο είχε auto-play.
  • Viewability: Ένα πολύ hot θέμα από το 2013 είναι το κατά πόσον τα impression που αφορούν στο display advertising είναι πραγματικά impressions ή απλά φορτώσεις των banners. Όσοι υποστηρίζουν τα νέα “viewable impressions” σαν ένα πιο σωστό metric (και θα συμφωνήσω) λένε πως περίπου 1 ή 2 στα 3 (δηλαδή το 30% ως το 70%) των impressions των display banners είναι στην πραγματικότητα «αέρας». Για πιο εκτενή αρθρογραφία σχετικά με αυτό μπορείτε να επισκεφθείτε παλαιότερα άρθρα μας ή να δείτε το παράδειγμα και τα στατιστικά που παραθέτει ο AdMan, ο οποίος τοποθετεί το μέσο viewability για τον Απρίλιο του 2015 στο 45% του συνολικού impression count. Με άλλα λόγια, πάνω από 1 στα 2 banners δεν εμφανίστηκε ποτέ στο χρήστη.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr