Εύκολοι και έξυπνοι τρόποι για να έχεις ευχαριστημένους πελάτες

    Από: Startup Team
πηγή: epixeiro.gr

Στην σύγχρονη οικονομία, όπου χαρακτηρίζεται από μια στασιμότητα στην ζήτηση (λόγω περιορισμένων πόρων) και την περιορισμένη κατανάλωση, ένας τρόπος υπάρχει να αναπτύξεις την επιχείρηση σου: να “περιβάλλεις” και να “λούσεις” τους πελάτες σου με προστιθέμενη αξία.

Αλήθεια όμως, τι ορίζεται ως αξία και μάλιστα προστιθέμενη;

Είναι οτιδήποτε συντηρεί, διατηρεί, διευρύνει και πλουτίζει την εμπειρία των πελατών σου σε σχέση με αυτό ή αυτά που προσφέρεις δηλ. τα προϊόντα σου.

Έχοντας αυτό κατά νου, θα προσπαθήσω να συντάξω μια λίστα με τα στοιχεία που προσφέρουν αξία στους πελάτες μας ώστε να τις αξιοποιήσεις με το καλύτερο δυνατό τρόπο:έχε και τα παρακάτω υπόψιν σου:

Τιμή: η τιμή είναι το μόνο αξιακό -αριθμητικά- στοιχείο που διατυπώνει την αξία ενός προϊόντος ως το αντίτιμο που πρέπει κάποιος να δώσει προκειμένου να αποκτήσει το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Ασφαλώς και σήμερα, οι καταναλωτές κοιτάν κυρίως πόσο κοστίζει ένα προιόν μιας και το εισόδημα του είναι περιορισμένο. ‘Ομως δεν είναι το μόνο καθοριστικό στοιχείο για το αν ο καταναλωτής θα γίνει πελάτης σου ή όχι. Σε συνδυασμό με τα στοιχεία που παραθέτω πιο κάτω, πρέπει να γνωρίζεις ότι οι καταναλωτές έχουν και άλλα κριτήρια για να μετρήσουν την αξία του προϊόντος σου.

Καλύτερη εξυπηρέτηση: Πόσο καλά αισθάνεται ο πελάτης σου με την εξυπηρέτηση που (απο)λαμβάνει από σένα; Πόσο γρήγορα συνδέεται με την επιχείρηση σου; Πόσο γρήγορα συνδέεσαι μαζί του; Πόσο γρήγορα ανταποκρίνεσαι σε αυτό που σου ζητά;
Προσπάθησε να μπεις στην καρδιά του πελάτη σου.

Γρήγορη & Συνεπή Εξυπηρέτηση: Τι γίνεται όταν αγοράζει ο πελάτης σου από το κατάστημα σου; Από το website σου ή αν σου κάνει παραγγελία τηλεφωνική; Έχεις δημιουργήσει τις προϋποθέσεις της ταχύτητας και της αμεσότητας στην εξυπηρέτηση των πωλήσεων σου; Ανταποκρίνεσαι σε όλα αυτά που υπόσχεσαι;
Η ταχύτητα και η συνέπεια παίζει σπουδαίο ρόλο για την εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης σου από την εταιρία σου.

Ολοκληρωμένο προϊόν: Παίρνει ο πελάτης σου την ποιότητα που πρέπει, το after sales service που απαιτείται, την εγγύηση και την εμπειρία που θα του μείνει αξιομνημόνευτη όταν αγοράσει το προϊόν σου και για την τιμή που του αναλογεί;
Περισσότερο από ποτέ οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν ολοκληρωμένα προϊόντα στην καλύτερη τιμή.

Γνώση: Κατανοείς εσύ, η εταιρία σου και οι άνθρωποι της την αγορά που απευθύνεστε, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και την σχέση τους με τα προϊόντα που προσφέρετε; Γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά των προιόντων σου; Έχεις την απαραίτητη τεχνογνωσία για να ανταποκριθείς στις ανάγκες των πελατών σου; Έχεις την τεχνογνωσία για να προσφέρεις εξατομικευμένες και ποιοτικές λύσεις για τα προβλήματα τους; Τους εξηγείς τα οφέλη που θα απολαμβάνουν, αγοράζοντας το προϊόν σου; Τους επιμορφώνεις;
Όσο πιο πολύ δείχνεις στους καταναλωτές ότι γνωρίζεις για ποιο πράγμα μιλάς, γνωρίζεις το προιόν σου τόσο πιο πολύ αξιοπιστία αποπνέει η επιχείρηση σου.

Εμπιστοσύνη: Έχεις κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών σου; Τους παρέχεις την μεγαλύτερη αξία (value for money) ώστε να είναι σίγουροι ότι αυτό που τους δίνεις είναι απαράμιλλο και δεν χρειάζεται να κάνουν περαιτέρω έρευνα ή σύγκριση τιμών με άλλους προμηθευτές;

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr