Πώς Να Φέρετε Πελάτες Άμεσα Στην Επιχείρηση

    Από: Startup Team

Πηγή: Greek Internet Markerting

Στο άρθρο αυτό θα σας αποκαλύψω 10 πρακτικούς τρόπους για να φέρετε άμεσα περισσότερους ενεργούς πελάτες στην επιχείρησή σας. Οι πελάτες αυτοί μπορεί να είναι νέοι πελάτες ή παλιοί πελάτες που έχουν αδρανήσει.

Οι ιδέες αυτές διαλέχθηκαν με το σκεπτικό:

  • να φέρουν γρήγορο άμεσο αποτέλεσμα
  • να μην απαιτούν τρομερές γνώσεις όπως τμήμα Internet Marketing στην επιχείρησή σας
  • να μην απαιτείται πολύς χρόνος και πολλά χρήματα για την υλοποίησή τους

Πάμε να δούμε τι προετοιμασία απαιτείται πριν ξεκινήσετε τις ενέργειες που θα σας φέρουν πολλούς πελάτες.

Σημείωση: Για όλες τις μεθόδους που θα αναφέρουμε υπάρχουν αντίστοιχα συμβουλευτικά άρθρα στο δωρεάν βιβλίο μας ή στο Blog μας

Προετοιμασία

Πριν ακόμα κάνετε το παραμικρό για να φέρετε νέους ενεργούς πελάτες, θα πρέπει να έχετε αποφασίσει ποιος είναι ο στόχος, κοινώς τι θέλετε να καταφέρετε. Δεν επαρκεί το να πούμε ότι θέλουμε περισσότερους πελάτες αόριστα. Θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε και να έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας τι ακριβώς θέλουμε:

  • Πόσους νέους πελάτες θέλετε (πόσους ακόμα μπορείτε να εξυπηρετήσετε με εκπληκτικό ιδανικό τρόπο)?
  • Ποιός είναι ο ιδανικός πελάτης για σας?
  • Τι είδους προϊόντα ή υπηρεσίες θέλετε να προσφέρετε σε αυτούς (τι είναι αυτό που θα τους φέρει το μάξιμουμ αποτέλεσμα και ταυτόχρονα έχει καλό περιθώριο κέρδους για σας)?

ΟΚ! Το αμέσως επόμενο βήμα, είναι να σκεφτούμε ποια είναι η καταπληκτική προσφορά που μπορούμε να κάνουμε, έτσι ώστε να έρθουν αυτοί οι ιδανικοί πελάτες και η αύξηση πωλήσεων, με τρόπο ιδανικό για την επιχείρηση και τους πελάτες.

Η προσφορα θα σκεφτείτε πρέπει να είναι IRRESISTIBLE! Κοινώς θα πρέπει να είναι τόσο καλή που να είναι παράλογο να πει κάποιος με το προφίλ του ιδανικού πελάτη όχι στην προσφορά.

Κάποια βασικά στοιχεία της προσφοράς:

  • Πρέπει να έχει πολύ υψηλό ROI (return on Investment). Η αξία που κάποιος θα λάβει από την προσφορά θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερη από την επένδυση του (προσοχή η αξία δεν είναι μόνο οικονομική. Μπορεί να είναι μείωση σπατάλης χρόνου, ενέργειας, να είναι συναισθηματική ωφέλεια ή να έχει άλλες μορφές ωφέλειας)
  • Πρέπει η αξία αυτή/το ROI, να είναι εύκολα αντιληπτό. Θα πρέπει δηλαδή να εκφράσετε την προσφορά με τέτοιο τρόπο που να είναι εύκολα αντιληπτή.
  • Πρέπει να είναι πιστευτή! Όσο πιο καλή είναι η προσφορά σας και υψηλό το ROI, τόσο δυσκολότερο θα είναι κάποιος να σας πιστέψει. Θα πιστεύατε εύκολα κάποιον που θα σας πει, “Φέρε μου 100 ευρώ και θα στα κάνω 200” ? Χρησιμοποιήστε έρευνες, κριτικές πελατών, πιστοποιητικά, το κύρος σας στην αγορά και ότι άλλο χρειάζεται για να τους πείσετε ότι είναι μεγάλο το ROI. Μια δυνατή εγγύηση βοηθάει.
  • Εκτός από τα παραπάνω η ιδανική προσφορά που θα σκεφτείτε θα πρέπει να προετοιμάζει το έδαφος για την επόμενη αγορά. Σκεφτείτε κάποια προσφορά, όπου θα είναι απόλυτα φυσικό μετά, ο πελάτης σας να θέλει να αγοράσει μεγαλύτερη ποσότητα από εσάς ή συναφή προϊόντα και υπηρεσίες.

Τώρα που έχετε καταλήξει στο πόσους πελάτες θέλετε, ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες, και ποια είναι η καταπληκή προσφορά που θα τους κάνετε προχωράμε στην επικοινωνία της προσφοράς. Ένα Tip για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σας είναι να βάλετε ένα Όριο στην προσφορά. Μπορείτ για παράδειγμα να πείτε πως η προσφορά θα ισχύει μέχρι κάποια ημερομηνία ή ότι ισχύει μόνο για συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών.

 

Πάμε να δούμε πως θα ενημερώσετε το Target Group σας για την καταπληκτική σας προσφορά:

1. Στείλτε Email Newsletter

Ένας από τους πιο άμεσους τρόπους για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας είναι μέσω Email. Αν έχετε ένα μηχανισμό αυτόματης αποστολής Email, και μια έτοιμη λίστα μπορείτε άμεσα να συντάξετε ένα ωραίο πειστικό Email, και να στείλετε την προσφορά στους πελάτες σας. Συμβουλές για τη δομή του ιδανικού Email και το περιεχόμενο του μπορείτε να βρείτε σε παλιότερα άρθρα μας και στο Δωρεάν βιβλίο Internet Marketing που προσφέρουμε.

Αν έχετε μια λίστα με τους πελάτες σας και μια λίστα με υποψήφιους πελάτες, θα σας πρότεινα να στείλετε διαφορετικό Email στην κάθε λίστα. Αν η λίστα σας είναι μικρή γιατί το αντικείμενο σας είναι πολύ εξειδκευμένο (κάτω από 100 email διευθύνσεις) σκεφτείτε για το πως να μπορείτε να εξατομικεύσετε κάθε Email.

2. SMS

Μπορεί να είμαστε υπέρμαχοι του Internet Marketing, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν αξιοποιούμε και άλλες μεθόδους όπως το SMS marketing. Αν έχετε τος αριθμούς των κινητών των παλιών πελατών σας ή ανθρώπων που σας έχουν δώσει το κινητό τους με την θέληση τους για να τους ενημερώνετε μπορείτε άνετα να τους στείλετε μαζικά SMS με μια σύντομη προσφορά ή ένα μήνυμα που θα τους παραπέμπει σε Landing Page όπου θα παρουσιάζετε ολοκληρωμένα την προσφορά σας.

3. Google AdWords

Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη διαφημιστική καμπάνια στο Google, τώρα είναι η ώρα! Μπορείτε να εμφανίζεστε σε αυτούς που ψάχνουν ενεργά για εσάς (με λέξεις-κλειδιά) ή να εμφανίζεστε σε ανθρώπους που συχνάζουν σε συγκεκριμένα Sites (π.χ. Portals, blogs, Youtube, Gmail κ.α.). Επίσης μπορείτε να διαφημίζεστε πιο έντονα σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί το site σας τις τελευταίες μέρες και έχουν φύγει από το site (Remarketing). Αν έχετε ήδη διαφημιστική καμπάνια προσπαθήστε να ανακαλύψετε κρυμένες ευκαιρίες:

  1. Ενεργοποιήστε στις Στήλες (στις καμπάνιες/ομάδες διαφημίσεων) τη Στήλη Competive metrics/Impression Share, για να δείτε ποιό είναι το μερίδιο εμφάνισης σας, δηλαδή πόσο συχνά εμφανίζεται η διαφήμιση σας. Αν π.χ. το Impression Share σας είναι 50% μπορείτε να αυξήσετε το Budget σας στο διπλάσιο (αρκεί να έχει αποδειχτεί πως είναι κερδοφόρα η καμπάνια)
  2. Ενεργοποιήστε τη Στήλη Google Analytics/Average Time και Bounce Rate για να δείτε ποιες διαφημίσεις, λέξεις κλειδιά και Landing Pages του site σας κάνουν Engage τους επισκέπτες του site σας, και ποια τους διώχνουν. Σταματήστε ότι τους διώχνει και δώστε έμφαση σε ότι “δουλεύει”.
  3. Ενεργοποιήστε τη Στήλη Conversions και Conversion Value, για να δείτε τι τελικά σας έφερε μετατροπές σε πελάτες ή υποψήφιους πελάτες και τι όχι. Αντίστοιχα σταματήστε τα άχρηστα ή/και ενισχύστε ότι δουλεύει.
  4. Δημιουργήστε μια νέα διαφημιστική καμπάνια μόνο για την προσφορά σας που θα φέρνει τους επισκέπτες σε Landing Page του site σας που θα παρουσιάζει την προσφορά.

4. Facebook Ads

Δημιουργήστε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook που θα φέρνει τους επισκέπτες σε νέο Tab μέσα στη Facebook σελίδα σας (κάτι σαν mini-site) όπου θα παρουσιάζετε την προσφορά. Εναλλακτικά μπορείτε να τους φέρετε στο Site σας.

Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε τα κοινά Banners που εμφανίζονται δεξιά στο Facebook.

Ένας διαφορετικός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μια όμορφη φωτογραφία που θα αναρτήσετε στο Facebook Page σας και μετά θα τη διαφημίσετε (με το κουμπάκι από κάτω: Boost this post) αρκεί η φωτογραφία να έχει λιγότερο από 20% κείμενο

Ένας δυνατός τρόπος είναι να φτιάξετε ένα διαγωνισμό στο Facebook και να χρησιμοποιήστε κατάλληλο Facebook Application, ώστε εκτός από το Like να πάρετε και το ονοματεπώνυμο και το Email του νέου Fan σας. Ακολούθως μπορείτε να χρησμιοποιήσετε το μαζικό Email (Ιδεά Νο1) για να επικοινωνήσετε μαζί τους.

Προσέξτε ποιους θα στοχεύσετε (ηλικία, φύλο, περιοχή, ενδιαφέροντα). Επίσης θα σας έλεγα να δώσετε έμφαση στη στόχευση Φίλοι των Fans της σελίδας. Συνήθως λειτουργεί πολύ καλά 🙂

5. Google SEO

Αν δείτε τα στατιστικά σας στο Google Analytics ή τις κατατάξεις σας στο Google Webmaster Tools, θα παρατηρήσετε πως υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες λέξεις κλειδιά για τις οποίες βγαίνετε στην πρώτη σελίδα κάτω-κάτω ή στη 2η σελίδα. Στοχεύοντας την προώθηση SEO σε αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις μπορείτε γρήγορα να αποκτήσετε πολύ περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτές. Μπορεί π.χ. για μια λέξη κλειδί που βγαίνετε στην 11η θέση να έχετε 1% των συνολικών κλικ και αν πάτε στη 1η σελίδα στη μέση να έχετε 5% (ενδεικτικά νούμερα). Με αυτό τον τρόπο με λίγη προσπάθεια μπορείτε να έχετε 5 φορές περισσότερα κλικ από τη λέξη κλειδί!!!

6. Διαφήμιση στο Youtube

Εδώ και αρκετούς μήνες έχουν εμπλουτιστεί με εκπληκτικό τρόπο οι δυνατότητες διαφήμισης στο Youtube και η ποικιλία μεθόδων στόχευσης. Μπορείτε για παράδειγμα άνετα να στοχεύσετε συγκεκριμένες ηλικίες και φύλο στην Ελλάδα, με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, που παρακολουθούν συκεκριμένα βίντεο και να τους δείξετε ένα διαφημιστικό βίντεο σποτ, πριν παρακολουθήσουν το βίντεο που αναζητούσαν. (Δείτε ένα παράδειγμα ενός δικού μας βίντεο σποτ: www.youtube.com/watch?v=GAzi_iJU47c)

Τη διαφήμιση αυτή μπορείτε να τη στήσετε σχετικά εύκολα μέσα από το Google AdWords. Η δημιουργία του βίντεο μπορεί να γίνει από εσάς ερασιτεχνικά με ένα Powerpoint βίντεο, από μια διαφημιστική ή από μια Online διαφημιστική όπως εμείς. Σημειώστε πως η διαφήμιση αυτή επειδή είναι πολύ καινούρια (και δεν υπάρχει ανταγωνισμός) είναι πάρα πολύ φθηνή. Η εμπειρία μας δείχνει πως για κάθε 100 θεάσεις του βίντεο το κόστος είναι 2 με 3 cents μόνο!!!

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου σχετικά με το πως Πώς Να Φέρετε Πελάτες Άμεσα Στην Επιχείρηση ΕΔΩ