Γιατί το Content marketing γίνεται αναγκαίο

    Από: Startup Team
πηγή: developgreece.com

Το Content Marketing κερδίζει σήμερα όλο και μεγαλύτερο έδαφος στον χώρο του Digital Marketing. Πολλοί μάλιστα θεωρούν ότι αποτελεί το πρώτο βήμα για να σχεδιάσετε μία σίγουρη επιχειρηματική πορεία. Μία προσεκτική και ποιοτική δουλειά στο Content Marketing μπορεί πράγματι να κάνει τη διαφορά, για αυτό και από πολύ νωρίς φροντίσαμε να σας προσφέρουμε χρήσιμες συμβουλές για ένα πετυχημένο Content Marketing. Καθώς όμως το Content Marketing εξελίσσεται και αποκτά όλο και περισσότερους ακόλουθους, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν συλλάβει ακόμα τον λόγο της επιτυχίας του. Συγκεντρώσαμε λοιπόν 10 λόγους, για τους οποίους το Content Marketing θεωρείται σήμερα η καλύτερη στρατηγική marketing.

70 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν ad blockers

Γιατί το Content marketing γίνεται αναγκαίο

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις αποτελούν την τελευταία μόδα του online marketing. Η δημιουργία μιας διαφήμισης έχει απλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια με τη βοήθεια των social media. Παράλληλα όμως αυξάνεται και ο αριθμός των χρηστών που επιλέγουν να αποκλείουν τις διαφημίσεις από την περιήγησή τους εγκαθιστώντας ad-blocking λογισμικό. Σήμερα, περίπου 70 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως είχαν ήδη ενσωματώσει ad blockers.

Αυτό σημαίνει ότι σταδιακά μειώνεται η ισχύς τέτοιου είδους διαφημίσεων. Ευτυχώς υπάρχει εναλλακτική λύση, για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και βρίσκεται στο… περιεχόμενο!

Πράγματι, το ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί από μόνο του να διαφημίσει την εταιρεία σας και να συμβάλλει μακροπρόθεσμα στην ανάπτυξή της. Αν αναρωτιέστε πώς θα το δημιουργήσετε, ανατρέξτε σε κάποιον πλήρη οδηγό για ένα πετυχημένο marketing, ώστε να σας κατευθύνει με ακρίβεια.

Οι “κορυφαίοι του Content Marketing” κερδίζουν site traffic

Ξέρουμε πως η τακτική δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι αληθινά απαιτητική. Όμως, τα αποτελέσματα που αποφέρει δείχνουν πως αξίζει τον κόπο! Η τακτική παραγωγή άρθρων, η συνεχής επιμόρφωση του κοινού σας με eBooks, τα καλαίσθητα videos κερδίζουν εντυπώσεις και ενισχύουν το traffic της ιστοσελίδα σας. Οργανώστε κάθε μήνα ένα πρόγραμμα με τα διάφορα posts που πρέπει να γίνονται σχετικά με το site σας και προσπαθήστε να το τηρήσετε μέχρι το τέλος!

Tip: Μην αντιγράφετε συνεχώς τους άλλους! Οι εταιρείες που πραγματοποιούν μεγάλο αριθμό πωλήσεων είναι αυτές που έχουν τελειοποιήσει το Content Marketing. Για να γίνετε κορυφαίοι στο Content Marketing, πρέπει να μελετήσετε τι είναι αυτό που ζητά το κοινό σας, ώστε να του κεντρίζετε διαρκώς το ενδιαφέρον.

Ποιοτικό περιεχόμενο σημαίνει μεγαλύτερο engagement rate

Είναι γεγονός πως το ποιοτικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο οδηγεί σε μεγαλύτερα ποσοστά engagement rate. Και αυτό διότι, βοηθά το κοινό σας να διαμορφώσει μία συγκεκριμένη εικόνα για το brand σας, την οποία κρατά στη μνήμη του, όσο εσείς εξακολουθείτε να δημοσιεύετε νέο υλικό. Η τακτική λοιπόν ανάρτηση δημοσιεύσεων δημιουργεί στενούς δεσμούς ανάμεσα σε εσάς και το κοινό σας, με αποτέλεσμα το τελευταίο να εμπλακεί προσωπικά μαζί σας.

Να θυμάστε πως το Content Marketing σχετίζεται με τα συναισθήματα και τις εικόνες.

Αν καταφέρετε να στοχεύσετε στο θυμικό του κοινού σας, τότε σας υποσχόμαστε πως αυτό θα επιστρέφει ξανά και ξανά σε εσάς!

Ο μέσος χρόνος ανάγνωσης ενός άρθρου είναι 37 δευτερόλεπτα

Ας είμαστε ειλικρινείς. Ζούμε στην εποχή του Facebook και του Instagram, οι χρήστες των οποίων καταναλώνουν πολλές ώρες της ημέρας «σκρολάροντας». Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα χρήστες που διαβάζουν εκτενή άρθρα και αφιερώνουν ουσιαστικό χρόνο, για να σκεφτούν τις προτάσεις σας και μετέπειτα να τις αξιοποιήσουν προς όφελος της επιχείρησής τους.

Κάθε φορά λοιπόν που παράγετε νέο υλικό για το blog σας, να έχετε στο μυαλό σας αυτό το συγκεκριμένο μέρος του κοινού σας, που απαιτεί από εσάς περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Όσο πιο πολύ παραμένουν οι χρήστες στα άρθρα σας, τόσο πιο πολύ ενισχύεται η σχέση που έχετε αναπτύξει με το κοινό σας, γεγονός που μεταφράζεται σε αγορές.

Το Content Marketing κοστίζει λιγότερο

Αυτοί που ισχυρίζονται ότι το Content Marketing είναι ακριβό, προφανώς δεν έχουν κάνει σωστούς υπολογισμούς. Στην πραγματικότητα οι πρακτικές του Content Marketing κοστίζουν 62% λιγότερο από τις παραδοσιακές outbound marketing πρακτικές. Αυτό σημαίνει ότι μια email marketing καμπάνια ή μία καμπάνια στα social media κοστίζει προφανώς λιγότερο από μία διαφήμιση στην τηλεόραση.

Το Content Marketing είναι εύκολο στο στήσιμο, αποτελεσματικό και κυρίως δημοφιλές στους χρήστες, για αυτό μπορεί να μειώσει δραστικά τα χρήματα που επενδύει μια επιχείρηση σε διαφήμιση.

Η πλειοψηφία των B2B marketers προτιμά το Content Marketing

Οι περισσότεροι Β2Β marketers θεωρούν ότι η βάση της στρατηγικής τους είναι το Content Marketing. Μέσω αυτού επικοινωνούν καλύτερα με τους πελάτες τους, χτίζουν την ταυτότητα της εταιρείας τους και κυρίως οργανώνουν πιο σωστά τις προωθητικές ενέργειες, στις οποίες θέλουν να επενδύσουν.

Επιπλέον, το Content Marketing λειτουργεί σαν ένας δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ των ίδιων των marketers. Έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενο άρθρο μας ότι είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας. Έτσι, θα γνωρίζετε τι δεν πρέπει να παραλείψετε αλλά και σε τι πρέπει να δώσετε περισσότερο βάση!

Το Conversion rate αυξάνεται

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη σημασία του Conversion Rate σε μία Content Marketing Στρατηγική. Συγκρίνοντας επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει Content Marketing πρακτικές με αντίστοιχες που διαφημίζουν ακόμα με παραδοσιακές τεχνικές, καταλήξαμε ότι οι πρώτες σημειώνουν αποδοτικότερο conversion rate. Συγκεκριμένα, το inbound marketing αποδίδει έξι φορές καλύτερα από το outbound marketing, για αυτό και αποτελεί την καλύτερη λύση, εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να κρατήσετε τους πελάτες σας πιστούς.

Το Email Marketing αποτελεί την καλύτερη επιλογή

Το Email Marketing αποτελεί το νέο trend του Inbound Marketing, που αποδίδει 40 φορές περισσότερο από τις πρακτικές του Facebook και του Twitter ταυτόχρονα! Επειδή τα emails είναι εξατομικευμένα και στέλνονται σε στοχευμένο κοινό, μπορούν πολύ εύκολα να αποσπάσουν την προσοχή του και να οδηγήσουν σε μία επιθυμητή αγορά.

Παρά το χαμηλό κόστος του, για να είναι επιτυχημένη μια email καμπάνια θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη δύο βασικούς παράγοντες: το email open rate και την κατάλληλη ώρα για να στείλετε τα newsletters.

Μπορείτε να συνδυάσετε επιλογές

Στο Content Marketing όσες περισσότερες τακτικές χρησιμοποιείτε τόσο το καλύτερο! Εάν μία και μόνο πρακτική μπορεί να αποδειχθεί αληθινά κερδοφόρα για την εταιρεία σας, σκεφτείτε πόσο πιο αποτελεσματικό θα ήταν αν συνδυάζετε πολλαπλές πρακτικές. Η στρατηγική που έχετε να ακολουθήσετε αυτή τη φορά είναι η ποικιλία στα κανάλια διανομής του περιεχομένου σας.

Συνδυάζοντας πρακτικές στο Content Marketing μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα για την εταιρεία σας, επειδή δεν χρειάζεται να αναζητάτε διαφορετικές κάθε φορά πλατφόρμες, για να προωθήσετε το διαφημιστικό σας υλικό.

Υπάρχει πάντα η δυνατότητα υποστήριξης

Το 73% των επιχειρήσεων παγκοσμίως αναζητούν τη βοήθεια ενός ειδικού για τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και την προώθησή του. Η υποστήριξη της εταιρείας σας από εξειδικευμένα business agencies σάς εξασφαλίζει μία συνεχή και στοχευμένη επικοινωνία με τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να κερδίσετε την αφοσίωση του κοινού σας και να δημιουργήσετε μία εξατομικευμένη σχέση μαζί του.

Συμπέρασμα

Το Content Marketing αποτελεί ίσως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να δημιουργήσετε μία σχέση εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το κοινό σας. Όσο δύσκολη κι αν είναι η συχνή παραγωγή υλικού, αξίζει τον κόπο να επενδύετε σε ποιοτικό περιεχόμενο. Στη Develop Greece αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου το Inbound Marketing της εταιρείας σας λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και παρέχοντας τις καταλληλότερες στρατηγικές.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
developgreece.com