Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν γίνετε CEO

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Ποια είναι τα must-haves για έναν επίδοξο CEO.

Δεν είναι όλοι φτιαγμένοι να διοικούν και να ελέγχουν μια επιχείρηση και κανείς δεν είπε ότι είναι μια εύκολη υπόθεση. Οι CEOs καλούνται να τα κάνουν όλα: Χάραξη της στρατηγικής, επίτευξη συμφωνιών, πρόσληψεις και απολύσεις ατόμων, καθώς και πολλές ακόμη σημαντικές αρμοδιότητες.

Και φυσικά, η δουλειά δεν τελειώνει εκεί. Η ιστοσελίδα εύρεσης εργασίας, Monster επικοινώνησε με ορισμένους διευθύνοντες συμβούλους προκειμένου να μάθει ποια είναι τα must-haves για έναν επίδοξο CEO. Παρακάτω σας τα παρουσιάζουμε:

Πώς να λέτε όχι

Είτε οδηγείτε μία ομάδα 20 ατόμων, είτε διοικείτε έναν «γίγαντα» θα είναι δύσκολο να απορρίψετε ευκαιρίες, οι οποίες δείχνουν ότι θα φέρουν σημαντική ανάπτυξη στην επιχείρησή σας.

Οι CEOs συχνά αναζητούν νέες ιδέες και αγορές και όταν τελικά οι ευκαιρίες αυτές εμφανίζονται μπορεί να φανούν ιδιαίτερα δελεαστικές. Αλλά, ένας CEO πρέπει να μάθει να λέει όχι και να ξεχωρίζει μία έξυπνη ιδέα από μία χρήσιμη ή και ανούσια πρόταση.

Πώς θα κάνετε σωστές επιλογές

Οι ευκαιρίες δεν θα εμφανιστούν στο κατώφλι του σπιτιού σας και μάλιστα πολλές φορές θα χρειαστεί εσείς οι ίδιοι να τις αναζητήσετε. «Πρέπει να είστε άψογος στην παρουσίαση της ιδέας σας και αυτό είναι μία ικανότητα, την οποία την αποκτά και την καλλιεργεί κανείς με προσωπικό κόπο», δήλωσε στη Monster o Clark Benson, CEO της Ranker.com.

Πώς να διαβάσετε οικονομικά

Η Anne-Marie Faiola, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Bramble Berry, δήλωσε στη Monster ότι εύχεται να είχε την ικανότητα να διαβάζει οικονομικές καταστάσεις προτού ξεκινήσει τις δραστηριότητές της.

Πώς να δέχεστε την κριτική

«Όταν είσαι στην κορυφή, παράλληλα είσαι και ο πρωταρχικός στόχος στην κριτική των ανθρώπων», λέει ο Timothy Trudeau, CEO της Syntax Creative, τονίζοντας ότι ένας CEO θα πρέπει να δέχεται κάθε κριτική και προφανώς να μην λαμβάνει καμία γνώμη προσωπικά.

Πώς γίνεται πραγματικά η δουλειά

Γνωρίζοντας με κάθε λεπτομέρεια το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε θα έχετε πολλά οφέλη, όπως μία καλύτερη συμφωνία στις διαπραγματεύσεις σας, την ικανότητα αναβάθμισης της εταιρείας, αλλά και τον προσδιορισμό της απόδοσής σας.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο Monster.com.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com