Πως να διαλέξετε τον κατάλληλο digital influencer για το brand σας

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ζούμε στην εποχή των social media!

Οι νέες τεχνολογίες έχουν δώσει μεγάλη δύναμη στους καταναλωτές, σχεδόν σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Οι σύγχρονοι καταναλωτές κατακλύζονται καθημερινά από πολλά διαφημιστικά ερεθίσματα, και είναι πολύ πιθανό να αγνοήσουν κάποιο post τη στιγμή που θα συνειδητοποιήσουν ότι αποτελεί μέρος διαφημιστικής καμπάνιας.  Από την άλλη πλευρά, η θέληση να μοιάσουν σε κάποιο άτομο που ίσως θεωρούν πρότυπο, τον λεγόμενο influencer, τους ωθεί να εμπιστεύονται τη γνώμη του απέναντι σε κάποια θέματα.

Το “Influencer Marketing” έχει αποκτήσει μεγάλη έκταση και τα μεγαλύτερα brands προσφέρουν ευκαιρίες συνεργασίας σε άτομα, δημοφιλή στα social media, που θα επιθυμούσαν να λειτουργήσουν ως ambassadors για το συγκεκριμένο brand. Τα οφέλη του influencer marketing είναι πολλά λόγω του πρωτεύοντα ρόλου που έχουν τα social media στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Ποια είναι, όμως, τα χαρακτηριστικά εκείνου influencer που δύναται φέρει τα θετικότερα αποτελέσματα στην εικόνα ενός brand, αυξάνοντας θετικά το λεγόμενο e-Word-Of-Mouth;

Φυσικά, στοιχεία όπως ο αριθμός των followers, η συχνότητα των δημοσιεύσεων και η χρηματική αμοιβή του ατόμου που θα επιλέξετε να συνεργαστείτε, είναι σημαντικά κατά την επιλογή. Το παρόν άρθρο, όμως, έχει στόχο να αναφερθεί σε τέσσερα ιδιαίτερα σημαντικά, ποιοτικά στοιχεία που θα καθορίσουν τη σωστή επιλογή ενός influencer.

1. Σχετικότητα

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, το περιεχόμενο του λογαριασμού του ενδεχόμενου influencer να βρίσκεται σε αρμονία με την εικόνα του brand σας. Μπορεί ένας food blogger να πληροί διάφορα ποσοτικά κριτήρια, όπως η μεγάλη δημοτικότητα, δεν θα είναι όμως η σωστή επιλογή για ένα brand που προωθεί την υγιεινή διατροφή, εάν ο τελευταίος δεν υιοθετεί, και προωθεί μέσω το blog του, τον εν λόγω τρόπο ζωής.

2. Αφοσίωση

Η αφοσίωση που δείχνει το κοινό στον εκάστοτε influencer είναι σημαντική τόσο για τον ίδιο όσο και για εσάς που θέλετε να εντάξετε τη δράση του στο δικό σας μείγμα marketing. Η συνεχής αλληλεπίδραση του κοινού μέσω likecomment και share και το υψηλό ποσοστό εκείνων που ακολουθούν “πιστά” τις δημοσιεύσεις του, επιστρέφοντας επανειλημμένως στη σελίδα του μετά την πρώτη τους επίσκεψη, μπορεί να είναι θετικοί προάγγελοι για τα αποτελέσματα που θα επιφέρει ο influencer στην εικόνα του brand σας.

3. Αυθεντικότητα

Η αναφορά ενός infuencer σε ένα συγκεκριμένο brand είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αποπνέει την αυθεντικότητα της εμπειρίας χρήσης. Ένα θετικό review ενός blogger για το νέο σας προϊόν μπορεί εύκολα να θεωρηθεί από το κοινό ως άμεση διαφήμιση. Το άτομο που θα επιλέξετε είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μπορεί να εξωτερικεύσει τα οφέλη της χρήσης/κατανάλωσης του προϊόντος σας στην προσωπική του ζωή, λειτουργώντας έτσι ως ένα καθημερινό παράδειγμα προς μίμηση για τους followers του.

4. Τύπος κοινού

Όπως είναι φυσικό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό η πλειοψηφία των ακολούθων ενός influencer να βρίσκεται σε αρμονία με το κοινό στο οποίο στοχεύει το προϊόν σας. Αν είναι δυνατόν, θα ήταν καλό να βρείτε κάποια δημογραφικά χαρακτηριστικά του εν λόγω κοινού, όπως το φύλο, η ηλικία και τα ενδιαφέροντα ώστε να είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας θα φτάσει στο κοινό που πραγματικά σας ενδιαφέρει.

Κλείνοντας, το influencer marketing έχει ήδη εδραιωθεί για τα μεγαλύτερα brands, ιδιαίτερα στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να εκτεθεί το εκάστοτε brand σε ευρύ κοινό και να ενισχυθεί η online παρουσία του. Για πολλούς η διαδικασία αναζήτησης και αξιολόγησης του καταλληλότερου influencer μπορεί να είναι περίπλοκη διαδικασία. Σε αυτή την περίπτωση η συνεργασία με ένα εξειδικευμένο digital agency μπορεί να φανεί ιδιαίτερα ωφέλιμη.


διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr