4+1 tips για επιτυχημένο Facebook Messenger Marketing

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Οι δυνατότητες που δίνει το Facebook Messenger κατά τη διαχείριση της επικοινωνίας των πελατών σας με τη σελίδα του brand σας είναι πολλές! Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει παρατηρηθεί πως το Messenger έχει μεγαλύτερο response rate απ’ ότι τα παραδοσιακά e-mails, καθώς οι χρήστες φαίνεται να αγαπάνε το Messenger, κυρίως λόγω της αμεσότητάς του. Από την άλλη πλευρά, πλέον μπορείτε να έχετε στη διάθεση σας πληθώρα δημογραφικών στοιχείων για κάθε πελάτη που επικοινωνεί μαζί σας αλλά και να κερδίζετε άμεσα αυθεντικό feedback από αυτούς.

Ποια είναι όμως τα μυστικά για την επιτυχημένη χρήση του Facebook Messenger;

4+1 tips για επιτυχημένο Facebook Messenger Marketing

1. Απαντήστε γρήγορα σε κάθε μήνυμα

Το messenger είναι ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Κάθε μήνυμα είναι σημαντικό καθώς ο αποστολέας του αποτελεί lead. Όσο περισσότερο καθυστερήσει μια απάντηση, τόσο πιο πιθανό είναι ο χρήστης να χάσει το ενδιαφέρον του και να αποκτήσει αρνητική στάση απέναντι στην εξυπηρέτηση που του προσφέρετε.  Προσπαθήστε, λοιπόν, να απαντάτε σε κάθε ερώτηση όσο το δυνατό γρηγορότερα, μειώνοντας έτσι το response time. Κι όμως, είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζετε!

2. Καλέστε τους πελάτες με το όνομά τους

Με το Facebook, όλα τα στοιχεία του πελάτη σας είναι στα χέρια σας. Γιατί, λοιπόν, να μην το εκμεταλλευτείτε; Προσφωνήστε κάθε άτομο που στέλνει μήνυμα στη σελίδα σας με το μικρό του όνομα και η επικοινωνία θα γίνει ακόμα πιο άμεση! Όσο πιο ανθρώπινη είναι η επικοινωνία, τόσο πιο κοντά στο brand θα αισθανθεί ο καταναλωτής και τόσο περισσότερες θα είναι οι πιθανότητες του conversion.

3. Κάντε follow-up και κερδίστε feedback

Εκμεταλλευτείτε την αμεσότητα του Messenger και κερδίστε γνήσιο feedback από κάθε μεμονωμένο καταναλωτή. Η αρχή της επικοινωνίας μπορεί να γίνει από τη δική σας πλευρά με τη μορφή follow-up. Ρωτήστε τους καταναλωτές σας τη γνώμη και την εμπειρία τους από το brand σας και χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας!

4. Προσέξτε τις λεπτομέρειες

Τις περισσότερες φορές η λεπτομέρεια κάνει όντως τη διαφορά. Να είστε ενημερωμένοι για όλες τις εξελίξεις, εκμεταλλευόμενοι κάθε νέα υπηρεσία που δίνει το Facebook. Οι δυνατότητες και τα integrations είναι πολλά και ίσως είναι οι λεπτομέρειες που θα κάνουν τους χρήστες ακόμα πιο engaged με τη σελίδα και το brand σας.

Το πιο σημαντικό όμως είναι να μη χάσετε την ευκαιρία!

Η δυνατότητα να έρθετε σε άμεση επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να συλλέξετε πρωτογενές feedback από αυτούς είναι εδώ! Το μόνο που χρειάζεται είναι να δείξετε στους πελάτες σας ότι είστε εκεί γι’ αυτούς, προσφέροντάς τους υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών. Ακόμα, όμως, και αν η επιτυχημένη διαχείριση της παρουσίας του brand σας στο Facebook σας φαίνεται δύσκολη υπόθεση, υπάρχει πάντα η δυνατότητα συνεργασίας με κάποιο εξειδικευμένο digital agency.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr