Το μεγάλο όραμα του Mark Zuckerberg για το Facebook

    Από: Startup Team
πηγή: capital.gr

Όταν το Facebook υπέβαλε αίτημα εισαγωγής στο χρηματιστήριο στις αρχές του 2012, ο Mark Zuckerberg σημείωσε ότι αρχικά το κοινωνικό δίκτυο δεν  είχε σχεδιαστεί για να είναι εταιρεία. “Κατασκευάστηκε για να επιτύχει μια κοινωνική αποστολή -να κάνει τον κόσμο πιο ανοιχτό και πιο συνδεδεμένο”, έγραφε ο Zuckerberg στη φόρμα S1 που έστειλε στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, παρουσιάζοντας την επιχείρηση ως μια μηχανή που υποστηρίζει αυτόν τον στόχο.

Πέντε χρόνια μετά, ο CEO του κοινωνικού δικτύου εξακολουθεί να πιστεύει ότι  ο πρωταρχικός σκοπός του Facebook είναι κοινωνικής φύσεως, αλλά είναι έτοιμος να αναβαθμίσει για πρώτη φορά την αποστολή αυτή. Σε μια περίοδο που το Facebook υπόκειται σε εξονυχιστικούς ελέγχους επειδή δεν περιορίζει επαρκώς την εξάπλωση ψευδών ειδήσεων και εξτρεμιστικών δραστηριοτήτων στο κοινωνικό δίκτυο, ο Zuckerberg υπόσχεται να φέρει τον κόσμο πιο κοντά. Από τη σκηνή μιας συγκέντρωσης των επικεφαλής 120 διαφορετικών ομάδων του Facebook που έλαβε χώρα στο Σικάγο, ο Zuckerberg αποκάλυψε το νέο όραμα του Facebook: “Δώστε στον κόσμο τη δυνατότητα να χτίζει κοινότητες και να έρθει πιο κοντά”.

Η νέα αποστολή του Facebook δεν σημαίνει ότι η εταιρεία σταματά να συνδέει φίλους και συγγενείς, αντίθετα διευρύνει τη δραστηριότητά της ώστε να δώσει την ευκαιρία στους χρήστες να συνδεθούν και με σημαντικές κοινότητες. Οι κοινότητες αυτές βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν κοινό έδαφος, γεγονός που τους βοηθά να αποκτούν νέες προοπτικές και να καταπιάνονται με νέα ζητήματα. Οι ομάδες προσφέρουν επίσης στα άτομα προσωπική στήριξη, το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να κοιτούν προς τα έξω και να ασχολούνται με τα σοβαρότερα προβλήματα της ανθρωπότητας, όπως η κλιματική αλλαγή και η παγκόσμια υγεία. Η έκθεση σε κοινές πληροφορίες και ιδέες δεν είναι αρκετή για να φέρει κοντά τους ανθρώπους –χρειάζεται να ταυτιστούν με ανθρώπους που δείχνουν διαφορετικοί προκειμένου να υιοθετήσουν νέες αντιλήψεις.

“Εδώ και 10 χρόνια, ό,τι κάναμε περιστρεφόταν γύρω από τη σύνδεση των ανθρώπων με τους φίλους τους και την οικογένειά τους”, είπε ο Zuckerberg σε συνέντευξή του από τα γραφεία της εταιρείας στο Menlo Park. “Τώρα θεωρώ πως υπάρχει αντίστοιχη πολλή δουλειά να γίνει γύρω από τις κοινότητες: οι χρήστες να γνωρίσουν νέους ανθρώπους, να εκτεθούν σε νέες αντιλήψεις, να καταφέρουμε να τους εντάξουμε σε κοινότητες στο διαδίκτυο που να μπορούν να μεταφραστούν και σε κοινότητες του πραγματικού κόσμου”.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
capital.gr