Μέρος 1ο: Πώς πήραμε 900+ νέους χρήστες και 20,000 επισκέπτες στο Viral Loops μέσα σε 2 ημέρες

    Από: Startup Team
πηγή: facebook.com

Σύντομη απάντηση: Κάνοντας launch στο Product Hunt

Όχι και τόσο σύντομη απάντηση

Tο Product Hunt είναι το μεγαλύτερο tech community όπου όλα τα νέα προϊόντα τεχνολογίας—κυρίως software—λανσάρονται εκεί.

Εάν ψάχνεις δηλαδή κάποιο online tool για marketing, εκεί είναι ένα από τα καλύτερα μέρη Wink

Είναι ένα πολύ καλό κανάλι για να χτίσεις brand awareness στο εξωτερικό και να πάρεις χρήστες χωρίς να ξοδέψεις marketing budget.

Τα μέλη του community είναι κυρίως άνθρωποι που ασχολούνται με startups, founders, marketers και άνθρωποι της τεχνολογίας γενικότερα.

Ο τρόπος που λειτουργεί είναι πως κάθε μέρα άνθρωποι από το community του PH κάνουν submit νέα προϊόντα—οι ονομαζόμενοι “hunters.”

Στη συνέχεια ο κόσμος κάνει upvote σε όσα του αρέσουν.

Τα προϊόντα με τα περισσότερα upvotes καταλήγουν πρώτα, και είναι αυτά που βλέπει ο περισσότερος κόσμος.

Για το πόσο ψηλά στην κατάταξη θα φτάσει το προϊόν σου μέσα στην ημέρα, εξαρτάται κυρίως από τα εξής:

– τον αριθμό των upvotes
– πόσο γρήγορα παίρνεις τα upvotes (velocity)
– τον αριθμό των comments

Πώς το κάναμε

#1 Το branding και το landing page της σελίδας μας ήταν φιλικό προς το κοινό του Product Hunt

Τί σημαίνει αυτό; Στο PH πηγαίνουν καλά προϊόντα με cool startup-friendly design.

Μια απλή ερώτηση για να καταλάβεις αν το design του site σου ταιριάζει, είναι η εξής:

“Θα έβαζες emoji στον τίτλο της σελίδας;” Αν η απάντηση είναι “απαπαπα” τότε μάλλον πρέπει να το ξαναδείς Laughing

Εμάς το branding μας είναι τελείως cool με χαρούμενα χρώματα και emojis.

Το πήγαμε βέβαια κι ένα βήμα παρακάτω και φτιάξαμε ένα ξεχωριστό landing page με ένα συγκεκριμένο offering που το ονομάσαμε “Viral Loops for Startups,” έτσι ώστε να κάνει κλικ στο κοινό του PH.

#2 Βρήκαμε έναν από τους Top 3 hunters που δέχτηκε να κάνει submit το προϊόν μας

Όταν λέμε top hunter, εννοούμε μέλη της κοινότητας που έχουν πάρα πολλούς followers. Οπότε, όταν ποστάρουν ένα προϊόν, οι followers τους θα το δουν και πιθανότατα θα το κάνουν upvote. Πρέπει να είναι και καλό, ε;!

Τον Eric Willis—έτσι τον λένε—τον βρήκαμε μέσα από το Maker Hunt, ένα Slack Community που είναι αρκετός κόσμος μέσα που ασχολείται με το Product Hunt. Είχα κάνει παλαιότερα ένα Ask Me Anything εκεί κι έτσι δεν ήταν τελείως cold η προσέγγιση.

#3 Διαλέξαμε σωστή ημέρα και ώρα
Οι καλύτερες ημέρες για να βγεις στο Product Hunt είναι Τετάρτη και Πέμπτη.

Ο Hunter μας το πόσταρε 00:00 Pacific Time (ώρα στην California). Και δεν το κάναμε τυχαία. Ενώ στην Αμερική ήταν 00:00, στην Ελλάδα ήταν 10:00 το πρωί.

Κι επείδη παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα γίνονται τα upvotes, εκείνη την ώρα εμείς είχαμε προετοιμάσει όλο το κοινό μας στην Ελλάδα να μας κάνει upvote. Σε αντίθεση με τα προϊόντα από Αμερική που οι fan τους είχαν πάει για ύπνο Laughing

Έτσι εμείς βγήκαμε πολύ γρήγορα στα Top 5 hunts της ημέρας. Μόλις άρχισε και ο κόσμος από Αμερική να κάνει upvotes ήμασταν ήδη ψηλά, οπότε έβλεπε και εμάς κι επειδή του άρεσε το προϊόν μας, έκανε και σε εμάς upvote.

Τα υπόλοιπα στο 2o Μέρος  Smile

Pic: Sotiris Kontogiannis, Thomas Papaspiros, Dimitris Tzortzis, Zisis Maras, Theodoros Moulos & George Vasiliadis από την ημέρα που έγινε το launch

 

Savvas Zorkitis

διαβάστε περισσότερα εδώ:
facebook.com