Στοχεύστε τους χρήστες που είναι χαρούμενοι!

    Από: Startup Team

Πηγή: www.suit.gr

Το ξέρετε ότι όταν είμαστε πιο χαρούμενοι είμαστε πιο δεκτικοί σε νέα μηνύματα και εμπειρίες;

Το Facebook βγάζει ένα εργαλείο σύμφωνα με το οποίο οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν το συναίσθημά τους εκείνη τη στιγμή, το τι βλέπουν, τι διαβάζουν, τι ακούνε, τι πίνουν και τι τρώνε.

Γιατί όλα αυτά; Παίζουν ρόλο στο επόμενο διαφημιστικό προϊόν που θα δημιουργήσει το Facebook.

Φανταστείτε:

  • ένα milk brand να διαφημίζεται σε όσους έχουν κάνει μια ανάρτηση στην οποία ανέφεραν ότι τρώνε δημητριακά.
  • μια εταιρεία με αδυνατιστικά να διαφημίζεται σε όσους δηλώνουν ότι τρώνε παγωτό 1 φορά την εβδομάδα.
  • ένα πρακτορείο ταξιδίων να μπορεί να στοχεύσει όσους βλέπουν το Game Of Thrones για να πάνε ένα ταξίδι στο Μαρόκο ή την Κροατία όπου γυρίζεται η σειρά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ