Categories: Articles

Mύθοι για το marketing στα social media


O ιδρυτής της Wpromote, Michael Mothner, παρουσιάζει 6 «μύθους» στους οποίους, όλοι όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο χώρο, θα πρέπει να δείξουν τη δέουσα προσοχή.

Michael Mothner, ιδρυτής και CEO της Wpromote, μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες marketing στα social media στις ΗΠΑ παρουσιάζει 6 «μύθους»  στους οποίους όλοι όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να δείξουν τη δέουσα προσοχή. 

Αναλυτικότερα:

Μύθος No. 1: Εάν κάτι δεν γίνει viral δεν αξίζει…

Οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν προορίζονται για ad hock αποτελέσματα… υπάρχουν για να προσθέτουν αξία διαχρονικά…

Μύθος No. 2: Το κοινό μου δεν είναι νέοι, οπότε τα social media δεν είναι για εμένα.

Έρευνες δείχνουν πως το 56% των χρηστών παγκοσμίως που χρησιμοποιούν το Facebook είναι άνω των 50 ετών… οι πελάτες ανεξαρτήτως της ηλικίας τους λοιπόν είναι στα social media και τα χρησιμοποιούν.

Μύθος No. 3: Το Google+ είναι χάσιμο χρόνου.

Σε περίπτωση που βάζετε στην κατηγορία social media το Google+, τότε ενδεχόμενα ο τίτλος δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα. Αλλά το Google+ είναι κάτι διαφορετικό από τα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό γιατί απλά διασυνδέεται με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες της google…

Διαβάστε περισσότερα εδώ