Στρατηγικές χρήσης του Pinterest για επιχειρήσεις

    Από: Startup Team

Πηγή: www.advertising.gr

Ένα πολύ χρήσιμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει καταστεί το Pinterest και η κίνηση που προέρχεται από το συγκεκριμένο site, δεν μπορεί να αγνοηθεί από τις επιχειρήσεις.

To Pinterest έχει γίνει ένα πολύ χρήσιμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. H κίνηση που προέρχεται από αυτό το site δεν μπορεί να αγνοηθεί, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους το κοινό του μοχλεύει τη δημοτικότητα για να προωθήσει τις επιχειρήσεις του, οι οποίοι είναι πολύ ενδιαφέροντες. Εδώ είναι μόνο μερικoί από αυτούς:

1) Δεν πρόκειται (πάντα) για σας

Δεν χρειάζεται να είστε κραυγαλέοι  για αυτό που προσφέρετε στους πελάτες σας. Να είστε έμμεσοι. Δημοσιεύστε pins που είναι ενδιαφέρουσες και φαινομενικά σχετιζόμενες με το προϊόν σας. Καλύτερο παράδειγμα; Oreck στο Pinterest. Μετά βίας αναφέρουν ηλεκτρικές σκούπες ή φίλτρα αέρα, αλλά όταν επισκέπτεστε τη σελίδα τους και να δουν όλες τις καρφίτσες δεν μπορείτε να μην τους σκεφτείτε.

2) Σε όλους αρέσει μια ιστορία

Η Nordstrom έχει αρκετά boards μόδας, συμπεριλαμβανομένης αυτής από την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης. Παρατηρήστε ότι οι φωτογραφίες είναι από τα παρασκήνια της εβδομάδα μόδας, αλλά οι σύνδεσμοι τους οδηγούν προς  τα προϊόντα στο κατάστημα της ιστοσελίδας τους. Στους  χρήστες αρέσει η λάμψη των παρασκηνίων της Εβδομάδας Μόδας, και στη συνέχεια καταλήγουν στις σελίδες του e-shop της Nordstrom. Ποιες ιστορίες αρέσουν στη δική σας αγορά;

3) Έχετε ένα board για επίδειξη

Δεν χρειάζεται να θάψετε την ταυτότητα της μάρκας σας για να κάνετε καλή δουλειά στο Pinterest. Ένα καλό παράδειγμα εδώ είναι η εταιρική σελίδα της Vineyard Brands, ενός εισαγωγέα κρασιού στο Pinterest. Παρατηρήστε πως απευθύνονται στην έξυπνη και διασκεδαστική  πλευρά των ανθρώπων με τα boards τους, ενώ διατηρούν ένα board για θέματα Τύπου σχετικά με τα κρασιά στο χαρτοφυλάκιό τους. Αφού το κοινό περιηγηθεί στα άλλα  boards  θα εξερευνήσουν και αυτό.

4) Ψάξτε για το αδύνατο σημείο

Το φαγητό είναι ένα από τα πιο κοινοποιημένα θέματα στο Pinterest, συχνά όσο πιο σαθρό τόσο το καλύτερο, παρόλα αυτά δεν είναι κάτι που θέλουν όλοι να βλέπουν όλη την ώρα. Πάρτε τη Mother Company, για παράδειγμα. Πάντα ασχολούνται με τα κοινωνικά και συναισθηματικά ζητήματα της ανατροφής μικρών παιδιών. Φυσικά το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο και στο board τους, «Sometimes Food», εξηγούν ότι ενώ δεν μπορείτε να τρώτε αυτά τα καλούδια όλη την ώρα, πότε-πότε είναι εντάξει να παραπαίετε λίγο. Ισορροπούν αυτή τη σελίδα με υγιεινά σνακ τα οποία τα παιδιά εξακολουθούν να αγαπούν, αλλά με ένα πιο υγιές ύφος που ονομάζεται «Kid Friendly Food».

Διαβάστε περισσότερα εδώ