Ευκαιρίες που γεννά το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες e-επιχειρήσεις

    Από: Startup Team

Πηγή: www.epixeiro.gr

Σε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών.

Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς πλήθος νέων επαγγελματικών ιστοσελίδων κατασκευάζονται καθημερινά. Ωστόσο, ένας διαδικτυακός τόπος δεν αρκεί μόνο να υπάρχει, αλλά και να προσελκύει νέους επισκέπτες, να τους εκπαιδεύει και να τους πείθει να αγοράσουν.

Στο σημείο αυτό συναντάμε την έννοια του Διαδικτυακού Marketing. Τι είναι όμως το Διαδικτυακό Marketing; Ποια τα πλεονεκτήματα που προσφέρει;

e-marketing:

Το e-marketing γνωστός και ως web marketing, online marketing, digital marketing ή internet marketing είναι ένας ευρύς όρος, που εσωκλείει ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου.

Ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους και στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ θα περιγράψουμε παρακάτω εν συντομίας:

Search Engine Optimization – SEΟ:

SEO είναι οι επεμβάσεις που πραγματοποιούνται στην δομή του περιεχομένου μίας ιστοσελίδας, ώστε να είναι πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

Paid Search Marketing / Pay per Click (PPC):

Paid Search Marketing είναι ένας τρόπος διαφήμισης κατά τον οποίον μια επιχείρηση πληρώνει μόνο όταν ένας δυνητικός πελάτης κάνει κλικ πάνω στη διαφήμιση της. Ένα από τα οφέλη της χρήσης του pay per click είναι η γρήγορη μέτρηση αποτελεσμάτων επιτυχίας.

Social Media Marketing – Social Media Campaigns:

Η χρήση των υπηρεσιών των Κοινωνικών Δικτύων αποσκοπεί στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος μεγάλης μάζας χρηστών και στην αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Ισχυρό πλεονέκτημα του Social Media Marketing είναι η αποτελεσματικότητα σε αναλογία με το χαμηλό έως και μηδενικό κόστος.

Affiliate Marketing:

Πρόκειται για μια πρακτική που περιγράφει τη σχέση ανάμεσα στον Διαφημιζόμενο και στον Affiliate (ή Publisher). Συγκεκριμένα, ο Affiliate προωθεί επισκέπτες στην ιστοσελίδα του Διαφημιζόμενου, ενώ πληρώνεται μόνο εφόσον οι επισκέπτες αυτοί πραγματοποιήσουν μία προσυμφωνημένη ενέργεια.

E-mail Marketing

Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί οι πελάτες να εγγραφούν στην υπηρεσία δημοσίευσης Newsletter έτσι ώστε να λαμβάνουν συχνές ενημερώσεις. Απώτερος σκοπός είναι να ενισχυθεί η σχέση αφοσίωσης των πελατών και της εκάστοτε επιχείρησης.

Video Marketing:

Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ έχει εμπνευστεί από το Web 2.0 και ειδικεύεται στη δημιουργία βίντεο που εμπλέκουν το θεατή σε μια κατάσταση επιθυμίας αγορά κατόπιν παρακολούθησης ενός video π.χ. στο YouTube.

Λοιπές μορφές και στρατηγικές διαφήμισης:

Πληθώρα επιπλέον στρατηγικών χρησιμοποιούνται για την προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Για παράδειγμα: Blog Marketing, Article Marketing, Advergaming, Google Adsense, Προφορικό Μάρκετινγκ, Banners κ.α.

Διαβάστε περισσότερα εδώ