Νίκος Δρανδάκης: Σχέδια για Λατινική Αμερική και Ασία το Taxibeat

    Από: Startup Team

Πηγή: www.moneypost.gr

Συνέντευξη στη Μαρίνα Πρωτονοταρίου

Νίκος Δρανδάκης (Taxibeat)

Είναι η εφαρμογή που έχει εξυπηρετήσει…τους περισσότερους Αθηναίους από κάθε άλλη αφού οι… κάτοχοι smartphones δεν παραπονιούνται πια ότι δε βρίσκουν ταξί. Τα ποσοστά των smartphones στην αγορά αυξάνονται συνεχώς και στο μέλλον δεν θα υπάρχει άλλος τρόπος να καλείς ταξί. Με το Taxibeat έχεις την πληροφορία στα χέρια σου. Και ο σύγχρονος καταναλωτής επειδή του το επιτρέπει η τεχνολογία θέλει να έχει την πληροφορία και να κάνει αυτός την επιλογή, χωρίς διαμεσολαβητές. Και το taxibeat ανταποκρίνεται τέλεια σε αυτή την νέα καταναλωτική απαίτηση.  Μετά την Αθήνα το taxibeat ταξιδεύει και σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου, και τις κατακτά.

Πώς πάει το ξεκίνημα στο Μεξικό; Ποιός είναι ο στόχος;

Η Πόλη του Μεξικό είναι μία πόλη που θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Taxibeat: το ταξί είναι το κύριο μέσο μεταφοράς για τους κατοίκους, το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών γενικώς χαμηλό,  η εγκληματικότητα αυξημένη, ενώ υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ταξί, καθένας με δικό του τιμοκατάλογο. ΤοTaxibeat μπορεί να ξεπεράσει όλα αυτά τα προβλήματα. Στόχος μας είναι να είμαστε η μεγαλύτερη εφαρμογή taxi marketplace ως το τέλος του 2013.

Ποιά είναι η πορεία στην Αθήνα-πόσοι εγγεγραμμένοι πόσα ταξί;

Η Αθήνα συνεχίζει να αναπτύσσεται με ξέφρενους ρυθμούς. Οι χρήστες είναι πλέον περισσότεροι από 100.000, ενώ οι συνεργαζόμενοι οδηγοί παραμένουν από το Νοέμβριο 1.800 (το Νοέμβριο κλείσαμε τις εγγραφές για να ‘λανσάρουμε’ με ήδη υπάρχοντες συνεργάτες μία σειρά αλλαγών στην εφαρμογή).

Πώς πάει στις άλλες πόλεις όπου δραστηριοποιείστε, σε ποιες είναι ήδη σε ποιες θα πάει, τί περιλαμβάνει το αναπτυξιακό σας πρόγραμμα;

Στις δύο πόλεις της Βραζιλίας -όπως υποψιαζόμαστε ότι θα συμβεί και στο Μεξικό- τα μεγέθη είναι σε άλλη κλίμακα μεγέθους από τις ευρωπαϊκές πόλεις (Παρίσι, Βουκουρέστι, Όσλο), οι οποίες παρόλα αυτά αναπτύσσονται σταθερά. Αυτό συμβαίνει εκτός του πολλαπλάσιου μεγέθους κάθε πόλης στη Λατινική Αμερική, και επειδή το ταξί είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Μετά το Μεξικό, εξετάζουμε την επέκτασή μας σε παρεμφερείς γειτονικές χώρες της Λατ. Αμερικής, αλλά και προβληματικές αγορές ταξί της Ασίας.

Ετοιμάζεται άλλες εφαρμογές;

Άλλες εφαρμογές προς το παρόν όχι – επεκτάσεις της υπάρχουσας (όπως το door-to-door που λανσαρίστηκε πρόσφατα) πιθανώς ναι.

Εξασφαλίσατε πρόσφατα σημαντική χρηματοδότηση. Πώς θα την αξιοποιήσετε;

Υλοποιώντας όσα περιγράφουμε παραπάνω: ενίσχυση της θέσης μας στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε ήδη και επέκταση σε νέες αγορές.

Διαβάστε περισσότερα εδώ