Υγεία και Επιχειρηματικότητα: Η σημασία της αυτοδιάγνωσης

    Από: Startup Team

Πηγή: epixeirein.gr

Στο Epixeirein.gr έχουμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε σήμερα το πρώτο από μια σειρά 3 άρθρων του φίλου και συνεργάτη Γιώργου Παπαδόπουλου, Επιχειρηματικού Σύμβουλου με εξειδίκευση στα Χρηματοοικονομικά και την Κοστολόγηση. Το άρθρο αφορά μια πτυχή της επιχείρησης μας που είτε αγνοούμε είτε δεν δίνουμε μεγάλη σημασία, που όμως αποδεικνύεται καθοριστική για το μέλλον της δουλειά μας. Μιλάμε για την “αυτοδιάγνωση”. Μέσα από τα άρθρα αυτά θα καταλάβετε την σημασία της και θα δείτε πως θα την εφαρμόσετε στην επιχείρηση σας (σημ. είναι μια σειρά από εξαιρετικά άρθρα που δεν πρέπει να χάσετε).

Γράφει ο Γιώργος Παπαδόπουλος*

Άνθρωπος και Επιχείρηση. Υπάρχει κάτι το κοινό μεταξύ τους;

Αρκετά θα μπορούσαμε να παραθέσουμε. Ένα τουλάχιστον κοινό σημείο είναι, ότι και οι δύο αποτελούν Ζωντανούς Οργανισμούς.

Ο καθένας μας, στην καθημερινότητα του, εάν παρατηρήσει μια αλλαγή στην διάθεση ή στην υγεία του (πονοκέφαλος, ένα σφίξιμο στην ευρύτερη περιοχή της καρδιάς ή στο στομάχι κλπ) τουλάχιστον υπάρχει ένας προβληματισμός.

Πολλοί από εμάς παίρνουν τηλέφωνο τον οικογενειακό γιατρό να του μεταφέρουν τα συμπτώματα, και αναλόγως με το τι θα μας πει πράττουμε.

Κάποιο άλλοι εξαντλούν όλα τα μέσα που προσφέρει ο ιατρικός κλάδος , κάνοντας εξαντλητικές προληπτικές εξετάσεις σε τακτά διαστήματα. Υπάρχουν και οι ακραίες συμπεριφορές, που δεν δίνουν σημασία ή που αρρωσταίνουν και μόνο στην ιδέα ότι κάτι κακό συμβαίνει.

Η καθημερινότητα σε μια επιχείρηση, ανεξαρτήτου μεγέθους, παρουσιάζει και αυτή διάφορα συμπτώματα.

Πόσες επιχειρήσεις γνωρίζετε, ξεκινώντας από την δική σας, διευρύνοντας τον κύκλο στις άμεσα συνεργαζόμενες (πελάτες – προμηθευτές), που όταν υπάρχει μια ένδειξη – σύμπτωμα ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει, καλό ή κακό, να ασχολούνται μελετώντας και αξιολογώντας το;

Οι επιχειρήσεις αυτές είναι ελάχιστες. Ο λόγος είναι ότι η έλλειψη επιχειρηματικής κουλτούρας δεν δίνει στον ιδιοκτήτη – επιχειρηματία εκείνα τα «όπλα» ώστε να μπορεί εγκαίρως να κρίνει ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει. Και όταν το διαπιστώνει αυτό δεν ξέρει πώς να το χειριστεί.

Εάν κατά την διάρκεια της δουλειάς σας διαπιστώσετε ότι μέσα στον χώρο εργασίας σας υπάρχει ένα φίδι. Τι θα κάνατε; Σε μια μεγάλη Πολυεθνική εταιρεία, πχ. στην General Motors θα κάνανε άμεσα μια πρόσληψη σε έναν ειδικό για φίδια για να εξετάσει αυτό το φαινόμενο.

Κάποιος πολύ εύλογα μπορεί να σκεφτεί: Δηλαδή για ότι διαφορετικό συμβαίνει στην δουλειά μας (πέρα από τα συνηθισμένα) θα πρέπει να προσλαμβάνουμε και έναν ειδικό; Η απάντηση είναι – Φυσικά και όχι.

Διαβάστε περισσότερα εδώ