Πόσο διαφορετικά σκέφτονται εργοδότες και υπάλληλοι

    Από: Startup Team
πηγή: gr.askmen.com

Στον επιχειρηματικό κόσμο υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων: το αφεντικό και ο υπάλληλος.

Το αφεντικό είναι ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, ο υπάλληλος είναι το δυναμικό. Το αφεντικό θέτει στόχους και προτεραιότητες, ο υπάλληλος τα εκτελεί. Το αφεντικό γίνεται πλούσιο, ο υπάλληλος πληρώνεται για να εξοφλήσει τους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις του. Το αφεντικό ενθουσιάζεται ανακαλύπτοντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Ο υπάλληλος μένει κολλημένος στην καθημερινή ρουτίνα.

Γι’ αυτό και πολλοί άνθρωποι θέλουν να γίνουν αφεντικά, να ξεκινήσουν και να στήσουν τη δική τους επιχείρηση. Ωστόσο, λίγοι τα καταφέρνουν. Οι υπόλοιποι γίνονται υπάλληλοι.

Σε ποια σημεία, λοιπόν, διαφοροποιούνται τα αφεντικά από τους υπαλλήλους; Ακολουθούν επτά συνήθειες, ή τρόποι σκέψης, που θα γαλουχήσουν τον επιχειρηματικό τρόπο σκέψης.

Επέλεξε την αδρεναλίνη της νέας ιδέας

Οι υπάλληλοι ακολουθούν μια ρουτίνα. Σε καθημερινή βάση, ξυπνούν το πρωί, πηγαίνουν στη δουλειά, επιστρέφουν στα σπίτια τους, βλέπουν τηλεόραση, περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους με οικογένεια και φίλους. Και την επόμενη μέρα, κάνουν τα ίδια. Όμως, αυτός ο τρόπος ζωής δεν είναι παραγωγικός, ούτε ενθουσιώδης.

Οι επιχειρηματίες, από την άλλη, αποφεύγουν τις καθημερινές βολικές συνήθειες για να καταπιαστούν με κάτι καινούργιο, με μια νέα επιχειρηματική ιδέα.

Η συνέχεια στο Forbes.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
gr.askmen.com