Στα 592,43 δις. $ η δαπάνη το 2015

    Από: Startup Team
πηγή: advertising.gr

Η ανάπτυξη στα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα μπορεί να επιβραδυνθεί ελαφρά μέσα στο 2015, ωστόσο η δαπάνη αναμένεται να παρουσιάσει αισθητή πρόοδο.

Αυτό αναφέρει η σχετική πρόβλεψη της ερευνητικής εταιρείας eMarketer, η οποία συμπληρώνει πως οι διαφημιζόμενοι θα ξοδέψουν περί τα 592,43 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη χρονιά, ποσό αυξημένο κατά 6% σε σύγκριση με το 2014.

Η νέα έκθεση της eMarketer επισημαίνει πως οι πέντε κορυφαίες χώρες, αναφορικά με τη δαπάνη σε παγκόσμια κλίμακα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, θα κυριαρχήσουν και το 2015. Μάλιστα, οι ΗΠΑ θα παραμείνουν στην κορυφή με δαπάνη 189 δις. δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας το 32% του συνόλου της αγοράς, ενώ θα διατηρηθούν σε αυτή τη θέση για μεγάλο διάστημα, πέφτοντας, μόλις, στο 31% το 2018.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr