Τα supermarket πάνε online

πηγή: sigmalive.com

Κατά $17 δις θα αυξηθεί το παγκόσμιο ecommerce για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (FMCG) ως το 2016, αποδεικνύοντας τη σημαντική στροφή που σημειώνεται στα διαδικτυακά supermarkets.
Σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel, ως το 2016 το ecommerce θα αντιστοιχεί σε $53 δις της αγοράς FMCG παγκοσμίως, αυξημένο κατά $17 δις ή 47% από τα $36 δις που είναι σήμερα. Με αυτά τα δεδομένα το e-commerce θα αντιστοιχεί στο 5,2% της παγκόσμιας αγοράς FMCG.

Η μεγάλη έκρηξη αναμένεται ότι θα σημειωθεί στην Ασία, με τη Νότια Κορέα να διατηρεί την ηγετική της θέση και τις online πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 13.8% των FMCG πωλήσεων το 2016. Σήμερα, το 55% των Κορεάτων αγοράζει online! Αύξηση θα σημειωθεί και την Κίνα, αλλά και στην Ταιβάν κατά 3,3% και 4,5% αντίστοιχα.
Στην Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει η πρώτη χώρα στις online  πωλήσεις FMCG, που αναμένεται ότι το 2016 θα φτάνουν το 5,5% των πωλήσεων FMCG. Στη Βρετανία όλες οι υπεραγορές έχουν διαδικτυακή παρουσία, ενώ πολλά super market υπάρχουν αποκλειστικά στο διαδίκτυο, προσφέροντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Ocado, του διαδικτυακού supermarket που αποτελεί τον μεγαλύτερο Online μεταπωλητή διεθνώς.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
sigmalive.com