Magna Global: Θετικό πρόσημο η Ελλάδα

    Από: Startup Team
πηγή: advertising.gr

Για πρώτη φορά μετά το 2008, η διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας κατέγραψε θετικό πρόσημο ανάπτυξης το 2014. Θετικά μηνύματα από την Ευρωζώνη.

Η Magna Global, το strategic global media unit της ΙPG Mediabrands, δημοσίευσε τις ανανεωμένες της μετρήσεις και προβλέψεις για τα Global Advertising Revenues, οι οποίες καλύπτουν 73 χώρες.

Σύμφωνα με αυτές, τα διαφημιστικά έσοδα σε παγκόσμια κλίμακα παρουσίασαν αύξηση 5,5% το 2014, αγγίζοντας τα 512 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μέσα στο 2015 η αύξηση αυτή θα φτάσει στο 4,8%.

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, κατάφερε να βιώσει την πρώτη ανάπτυξη με θετικό πρόσημο (+7,7%) από το 2008, ωστόσο τα επίπεδα δαπάνης παραμένουν χαμηλά. Μπορεί η χώρα να βρίσκεταισε τροχιά ανάκαμψης, ωστόσο οι διαφημιζόμενοι παραμένουν διστακτικοί να ξοδέψουν, ελέω της αβεβαιότητας και της αστάθειας που εξακολουθεί να υπάρχει. Η τηλεόραση συνεχίζει να κρατά τη μερίδα του λέοντος στη δαπάνη. Η συνδρομητική τηλεόραση από την πλευρά της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, λόγω της μικρής παρουσίας παρόχων και της μη ύπαρξης CPM. Την ίδια στιγμή, τα billboards, σε ότι αφορά το Out of home, έχουν κριθεί παράνομα και οι διαφημίσεις σε σταθμούς λεωφορείων, έχουν πάρει τη θέση τους. Όσο για τη mobile διαφήμιση, είναι ακόμα περιορισμένη, καθώς οι διαφημιζόμενοι προτιμούν ακόμα την επένδυση στο desktop, ενώ τα social media χρησιμοποιούνται κυρίως για την αύξηση του engagement.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr