Την έκδοση του Template Editor καθώς και νέες δυνατότητες Μarketing Αutomations ανακοίνωσε το Moosend

    Από: Startup Team

Το Moosend, ο Email Service Provider που έχει αναπτυχθεί στη χώρα μας και έχει ενεργή παρουσία σε 4 χώρες, ανακοίνωσε μια πολύ σημαντική λειτουργία, τη δυνατότητα δημιουργίας Email Newsletter μέσα από το διαχειριστικό της πλατφόρμας του, χωρίς ο τελικός χρήστης να χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού.

Συγκεκριμένα, το Moosend συνεπές στις ανακοινώσεις του, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα δυναμικής δημιουργίας Email Newsletter με τη χρήση ενός απλού και γρήγορου drag n’ drop template editor. Ο χρήστης της πλατφόρμας μπορεί πλέον να δημιουργήσει ένα newsletter με τη δομή που θέλει, να προσθέσει φωτογραφίες, κείμενα, buttons, να τα τοποθετήσει στη σειρά που επιθυμεί, να τα μετατοπίσει γρήγορα και απλά, να προσθέσει links ώστε να μπορεί στη συνέχεια το Moosend να κάνει track τους παραλήπτες που κλίκαραν σε αυτά, και μέσα σε λίγα λεπτά να φτιάξει ένα όμορφο email newsletter, πλήρως responsive για mobile συσκευές.

Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, International Business Development Director του Moosend, σε δήλωσή του αναφέρει: «Το Moosend ολοκληρώνει έναν κύκλο, προσθέτοντας στη φαρέτρα των υπηρεσιών του τη βασική και κυρίαρχη δυνατότητα που είναι η δημιουργία του Newsletter. Μέχρι τώρα, πελάτες και συνεργάτες μας δημιουργούσαν μόνοι το newsletter τους εσωτερικά, ή με τη βοήθεια ενός agency. Πλέον, τόσο οι τελικοί μας πελάτες όσο και τα marketing agencies μπορούν να δημιουργήσουν responsive Email Newsletters γρήγορα και απλά, μέσα από την υπηρεσία μας, χωρίς τη χρήση εξωτερικών εργαλείων. Εκτιμούμε ότι με την υπηρεσία αυτή θα μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες πολλών εταιρειών, και να φέρουμε ανάπτυξη της τάξεως του 40% στην πελατειακή μας βάση».

Συνέχεια στο roadmap των νέων υπηρεσιών του Moosend έχουν τα marketing automations, δυνατότητες που πρόκειται να αυτοματοποιήσουν τις Email ενέργειες των εταιρειών που το χρησιμοποιούν, ιδιαιτέρως των sites ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν διαδικασίες όπως τα Emails για το abandon cart (online αγορές προϊόντων που έχουν σταματήσει ένα βήμα πριν την πληρωμή και που το 2015 αναμένεται να φτάσουν παγκοσμίως στα $4 τρισ. ) και πολλά ακόμα.