«Marketing Υπηρεσιών Στοχευμένης Εγγύτητας σε SmartPhones» (Mobile Location Services Marketing)

    Από: Startup Team

Η ομάδα MobiAppGlobal σε συνεργασία με τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων INNOVATHENS, θα παρουσιάσει στις 14 Ιουλίου 2015, στις 18:00, την επιχειρηματικότητα του Marketing Υπηρεσιών Στοχευμένης Εγγύτητας .

Στο σεμινάριο θα αναλυθεί το φαινόμενο Marketing Υπηρεσιών Στοχευμένης Εγγύτητας  και οι τεράστιες ευκαιρίες που ανοίγει στην ελληνική αγορά, δίνοντας απασχόληση σε άνεργους και όσους έχουν ανάγκη εισοδήματος. Επίσης θα εξηγηθεί ο τρόπος αξιοποίησης των Mobile Location Services  Apps για την προβολή των τοπικών προϊόντων και την διατήρηση δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων, με τελικό στόχο την προαγωγή του τοπικού και συλλογικού συμφέροντος, την ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής και της τοπικής ή περιφερειακής βιώσιμης ανάπτυξης.

Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν.

Απαραίτητη η προεγγραφή.

Μέρος Α’: Τα παντοδύναμα smartphones (Γρηγόρης Μαλτέζος)

Πόσο δυνατότερα είναι τα smartphones από τους Η/Υ.
Τι παραπάνω κάνουν τα κινητά
Πόσους διαφορετικούς αισθητήρες διαθέτουν
Μπορούν να βελτιώσουν τη Ζωή μας;
Εργαλεία για ενίσχυσης τοπικής οικονομίας
Εργαλεία Δικτύωσης και προβολής
Πως το Proximity Marketing είναι η κινητήρια δύναμη Λιανικών Πωλήσεων

Μέρος Β’: Στοχευμένη Εγγύτητα και Ανάπτυξη Τοπικής Οικονομίας (Ιάσων Γιάννης Σχίζας)

Τα χαρακτηριστικά της Τοπικής Οικονομίας.
Οι τέσσερις ομάδες της Τοπικής Οικονομίας.
Το μεγάλο θέμα της διάθεσης μιας εφαρμογής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τοπικές Εφαρμογές vs Παγκόσμιες Εφαρμογές.
Όσοι δεν “γνώρισαν” το Internet μπορούν να κάνουν καλύτερη δουλειά με τα κινητά;
Λιγότερη Προσπάθεια για τους εμπόρους. Μεγαλύτερο αποτέλεσμα.
Ποια είδη ομάδων πρέπει να δραστηριοποιηθούν για την ανάπτυξη της Τοπικής Οικονομίας.
Υπάρχουν ήδη εφαρμογές Εγγύτητας.
Ποια στατιστικά μας λένε ότι θα πετύχουν οι Εφαρμογές Εγγύτητας.
Ο συνδυασμός Δικτύων, Πωλήσεων και Fremium Marketing.

Μέρος Γ’: Ερωτήσεις – Συζήτηση με το κοινό – Παιχνίδι