12 “Mind Blowing” Στατιστικά από την Εμπειρία του Χρήστη

    Από: Startup Team

1. Η άπειρη κύλιση στην ιστοσελίδα σας μπορεί να μειωσεί το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) σας. Το ποσοστό εγκατάλειψης του Time.com έπεσε κατά 15% αναβαθμίζοντας το site του σε έκδοση συνεχούς κύλισης.

12

Πηγή

2. Τα έσοδα του ESPN.com αυξήθηκαν κατα 35% όταν ανασχεδίασαν την ιστοσελίδα τους με γνώμονα της προτάσεις των χρηστών (κοινότητας) τους.

12

Πηγή

3. H Bing διαλέγοντας ένα συγκεκριμένο μπλε πάνω από κάποιες άλλες αποχρώσεις του logo της κατάφερε να αυξήσει τα ετήσια έσοδα της κατά $ 80 εκατομμύρια.

12

Πηγή

4. Για κάθε 1$ που ξοδεύετε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η μέση απόδοση-επιστροφή (Average Return) είναι 44.25$.

12

Πηγή

5. Το 88% των online καταναλωτών είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψει σε ένα website έχοντας μια κακή εμπειρία από το παρελθόν.

12

Πηγή

6. Οι ιστοσελίδες με αργή φόρτωση κοστίζουν στους εμπόρους λιανικής £ 1.73bn σε χαμένες πωλήσεις κάθε χρόνο.

12

Πηγή

7. Οι αποφάσεις σχετικά με την αξιοπιστία της ιστοσελίδας είναι 75% με βάση την συνολική αισθητική ενός website.

12

Πηγή

8. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι 94% σχετικές με το design.

12

Πηγή

9. Το 85% των ενηλίκων πιστεύουν ότι το mobile website μίας εταιρείας πρέπει να είναι το ίδιο καλό ή καλύτερο από την ιστοσελίδα της.

12

Πηγή

10. 70% (από τις 200 μικρο-επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν) δεν εμφανίζουν σαφή call to action στα home page τους, όπως αφιερώματα, e-mail newsletters, how-to guides, demos, και διαδραστικά εργαλεία.

12

Πηγή

11. Το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν multiple screens διαδοχικά. Πηγή

12

Πηγή

12. Είναι 64 φορές περισσότερες οι πιθανότητες να ανέβεις το όρος Έβερεστ από το να κλικάρεις σε μια διαφήμιση banner.

12

Πηγή

*Το άρθρο εμπνευστηκε από το: https://blog.growth.supply/13-mind-blowing-statistics-on-user-experience-48c1e1ede755