Web World Expo | 24-25 Οκτωβρίου 2015 | Ζάππειο Μέγαρο |

    Από: Startup Team

Με χαρά σας ανακοινώνουμε τις θεματικές ενότητες που θα καλύψει το φετινό συνέδριο τηςWeb World Expo 2015.

O κόσμος μας, όπως εκφράζεται στην καθημερινότητά μας (τουλάχιστον στον δυτικό κόσμο), και ο κόσμος του Web είναι σχεδόν ταυτόσημες έννοιες – τόσο μεγάλη είναι η σημασία και η εμπλοκή του Διαδικτύου και των εφαρμογών του στη ζωή μας. Ειδικά οι νεότερες γενιές απορούν (και με το δίκιο τους, αφού αυτόν τον κόσμο γνώρισαν εκ γενετής…) πώς τα καταφέρναμε χωρίς αυτό…  Σήμερα, δεν υπάρχει κλάδος, χώρος, επάγγελμα, τομέας που να μην επηρεάζεται λιγότερο ή περισσότερο από το Διαδίκτυο – η παρουσία και η αξιοποίησή του παίζει πλέον καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία, τη διάδοση και τη χρήση πλήθους προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς έχει αλλάξει πλήρως τους κανόνες του παιχνιδιού, προσφέροντας εύφορο έδαφος για να ανθίσει η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα.

Το φετινό Web World Expo, που πραγματοποιείται για πέμπτη συνεχή χρονιά, συνδυάζει έκθεση και συνέδριο στους φιλόξενους χώρους του ιστορικού Ζαππείου Μεγάρου. Ειδικά για το συνέδριο, κύριος στόχος του είναι η ενημέρωση του κοινού (στο οποίο συγκαταλέγονται άτομα με θέσεις ευθύνης στους κλάδους που επηρεάζονται και επωφελούνται περισσότερο από το Διαδίκτυο, όπως είναι ο τουρισμός, οι ΜΜΕ, τα e-shops, η λιανική πώληση κλπ.) σε θέματα παρουσίας και προβολής των ίδιων και των επιχειρήσεων τους στο Web.

 

 

 

Όμως, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όταν η ενημέρωση ήταν κυρίως παροχή πληροφοριών γενικής φύσεως με λίγες πιο εξειδικευμένες παρεμβολές, φέτος τα πράγματα αλλάζουν: με δεδομένη την ολοένα μεγαλύτερη εξοικείωση του κοινού με το Διαδίκτυο και τον καταλυτικό του ρόλο, αλλά και τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις (που είναι ραγδαίες, όπως συνήθως συμβαίνει, τον τελευταίο καιρό στο χώρο της Τεχνολογίας) το συνέδριο θα χωριστεί σε τρεις ενότητες.

 

Η πρώτη θα έχει ως αντικείμενο το ίδιο το Web και το ρόλο του στην καθημερινότητά μας, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό – άμεσα και έμμεσα- για την επιχειρηματικότητα και την ανταγωνιστικότητα όσων δραστηριοποιούνται σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο. Έτσι, θα γίνουν αναφορές σε…

 

o    E-shops και εδραίωσή τους στην αγορά

 

o    Λιανική πώληση στις σύγχρονες μορφές της

 

o    Ενίσχυση εξωστρέφειας και εξαγωγικής δραστηριότητας

 

o    Τουριστικές δραστηριότητες κάθε λογής και είδους

 

o    Χρηματοδοτικές ευκαιρίες και δυνατότητες

 

o    Θέματα ασφάλειας & e-payments, υπό το πρίσμα των capital controls

 

o    Προβολή και προώθηση προϊόντων-υπηρεσιών μέσω Internet

 

o    Online marketing strategies

 

Επίσης, σε μικρότερο βαθμό, θα γίνουν αναφορές για νέες προοπτικές όσον αφορά στην προβολή μέσω διεθνών καναλιών, νέες τεχνικές δυνατότητες στην υλοποίηση καμπάνιας και νέες δυνατότητες που έχουν αναπτυχθεί πλέον στο χώρο των Data Centres, με λύσεις υλοποίησης cloud και προτάσεις hosting.

 

H δεύτερη ενότητα θα έχει ως αντικείμενό της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που μπορούν να παίξουν στην επιτυχία μιας καμπάνιας, αλλά και στη φήμη της ίδιας της επιχείρησης, τελικά, αν αξιοποιηθούν με το σωστό τρόπο και με τη βοήθεια ειδικών. Θα γίνουν αναφορές για…

 

•    Τη δημιουργία brand της επιχείρησης, με τη βοήθεια των social media

 

•    Στήσιμο καμπάνιας για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω αυτών

 

•    Τεχνικές προσέλκυσης κοινού μέσω social media και διαθέσιμα εργαλεία

 

•    Τον ρόλο των media shops στην εποχή των big data και των analytics

 

H τρίτη και τελευταία ενότητα εστιάζει σ’ έναν εξ ίσου σημαντικό παράγοντα, την κινητή τηλεφωνία (ή, πιο σωστά, την ασύρματη επικοινωνία, για να μην ξεχνάμε και το WiFi) που, με τη δυνατότητα του always on την οποία εξασφαλίζει, διαμορφώνει νέους τρόπους πρόβασης των επιχειρήσεων στους χρήστες, οι οποίοι αφήνουν πίσω τους το ρόλο του παθητικού δέκτη και αλληλεπιδρούν πλέον με τα ερεθίσματα (βλέπε, μηνύματα SMS) τα οποία μπορούν να δεχθούν ανά πάσα στιγμή. Έτσι, θα γίνουν (μεταξύ άλλων) αναφορές για…

 

•    Beacons και microcells – τι είναι και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν

 

•    Λύσεις και τεχνικές διαφήμισης, προσφορών κλπ. με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών

 

•    Καμπάνιες marketing και loyalty schemes μέσω κινητής τηλεφωνίας.

 

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα ονόματα των ομιλητών.

 

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου πατήστε εδώ!!!

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ!!!

 

Πληροφορίες για το συνέδριο του 2014 μπορείτε να βρείτε εδώ!!!

 

Στον ‘αέρα’ είναι και το νέο site της διοργάνωσης. www.webworldexpo.gr

 

Για κρατήσεις χώρων & χορηγίες επικοινωνήστε στο 210 924.5577 ή info@verticom.gr