Κοινωνικά Δίκτυα: Πότε, Πού, Πώς και Τι έχει Αλλάξει στον Τρόπο Επικοινωνίας; (Infographic)

Πηγή dingo.gr

Αν χρησιμοποιείτε κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο για την επιχείρησή σας, σίγουρα θέλετε να το κάνετε σωστά! (Η αλήθεια είναι ότι αν δε σας νοιάζει και πολύ, μπορείτε να σταματήσετε να ασχολείστε και να διαβάζετε αυτό το άρθρο, γιατί ποιος θέλει να χάνει άδικα χρόνο από τη ζωή του;)

Αν όμως είστε σε αυτούς που συνεχίζετε να διαβάζετε, τότε είστε στο κατάλληλο μέρος! Όταν μας απασχολεί το πως μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα Κοινωνικά Δίκτυα προς όφελος της επιχείρησής μας, θέλουμε να γνωρίζουμε 3 πράγματα!

1. Πότε; Ποιες ώρες της ημέρας αξίζει να δημοσιεύσουμε κάτι, ώστε να το δουν και όσο το δυνατόν περισσότεροι Followers.

2. Που; Ακόμη κι αν έχετε καταλήξει στα Κοινωνικά Δίκτυα με τα οποία αξίζει να ασχοληθείτε, έχετε δημιουργήσει το Κατάλληλο Πρόγραμμα και Στρατηγική για να υπάρχει μία συνεχής ροή στην παρουσία σας; Ποια εργαλεία χρησιμοποιείτε για τις αναρτήσεις σας;

3. Πως; Τι χρησιμοποιείτε περισσότερο όταν κάνετε ένα post; Φωτογραφίες, Άρθρα ή μήπως κάποια ερώτηση ή ψηφοφορία; Ακόμη και αυτό είναι θέμα στρατηγικής, για να κινήσετε το ενδιαφέρον όσων σας ακολουθούν, ώστε να ασχοληθούν μαζί σας και να μην κάνουν απλώς ένα scroll down!

Αναρωτιέστε πως θα τα κατεφέρετε όλα αυτά; Ο καλύτερος τρόπος είναι η προσωπική σας εμπειρία, αλλά για να την αποκτήσετε κάπου πρέπει να βασισθείτε και να ξεκινήσετε!

Αξίζει πάντα να θυμάστε κάτι πολύ βασικό. Οι Νέες Τεχνολογίες είναι για τα καλά στη ζωή μας και αυτό το οποίο προσφέρουν είναι τη δύναμη της επιλογής σε κάθε καταναλωτή. Στο παρελθόν, ο κάθε καταναλωτής είχε σα μέσα ψυχαγωγίας την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, όπου απλά μπορούσε να δέχεται ό,τι προβαλλόταν μέσα από εκεί.

Στη σημερινή εποχή, το αν ένας καταναλωτής μας δώσει σημασία ή όχι είναι καθαρά στη δική του ευχέρεια και διάθεση. Ακόμη κι αν παρακολουθεί κάτι στην τηλεόραση, αν δεν τον ενδιαφέρει, πολύ απλά θα πάρει το κινητό του και θα μπει στο Facebook, στο Twitter ή στο Instagram να περάσει τον χρόνο του μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα που τον ενδιαφέρει.

Είναι λοιπόν στρατηγικής σημασίας αυτό που θα πετύχει από εσάς να το βρει την κατάλληλη στιγμή και να του εξάψει την περιέργεια να ασχοληθεί μαζί του.

Για να το καταλάβετε καλύτερα, δημιουργήστε στο μυαλό σας το ακόλουθο σενάριο:

Φανταστείτε ότι χαλαρώνετε το βράδυ στο σπίτι σας. Τι αντιπροσωπεύει αυτό για εσάς; Έχετε ανοίξει την τηλεόραση, για να παρακολουθήσετε το αγαπημένο σας πρόγραμμα, ή μήπως έχετε επιλέξει να δείτε μία συγκεκριμένη ταινία, όπου δε θα έχετε και συνεχείς διακοπές από διαφημιστικά μηνύματα;

Στην πρώτη περίπτωση, την ώρα των διαφημίσεων, παρακολουθείτε την τηλεόραση, ή μήπως έχετε πάρει το κινητό σας και περιηγήστε στο Facebook Feed;

Διαβάστε Περισσότερα στο dingo.gr