Εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχών στον πρωτοποριακό Διαγωνισμό Young Business Talents 2015-16

 

Πάνω από 2.700 μαθητές Λυκείου, ξεκίνησαν με ενθουσιασμό ένα ταξίδι στον κόσμο των επιχειρήσεων!

www.youngbusinesstalents.com

Δείτε το video του περσινού πανηγυρικού Τελικού!

Με αύξηση συμμετοχής 42% σε σχέση με πέρυσι, ξεκίνησε η φετινή διοργάνωση του καινοτόμου Διαγωνισμού YOUNG BUSINESS TALENTS 2015-16 (ΥΒΤ) με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή, φθάνοντας τις 2.716 εγγραφές μαθητών Λυκείων, από όλη την Ελλάδα!

Ο μεγαλύτερος διεθνής Διαγωνισμός Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας για μαθητές Λυκείου, διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην χώρα μας και έχει καθιερωθεί σαν ένα καινοτόμο διδακτικό εργαλείο το οποίο προσφέρει στους μαθητές γνώσεις, εμπειρίες και δεξιότητες, τη στιγμή που τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα διασκεδαστικό βιωματικό παιχνίδι, σε συνεργασία με τους καθηγητές τους.

Ο μαθητές που άδραξαν φέτος την ευκαιρία να διοικήσουν χωρίς κανένα κόστος τη δική τους εικονική επιχείρηση, σχημάτισαν 757 ομάδες-εταιρίες σε όλη την επικράτεια, εκπροσωπώντας συνολικά 151 σχολεία ! Χαρακτηριστικό της μεγάλης απήχησης του Διαγωνισμού σε μαθητές και καθηγητές, είναι το γεγονός ότι όλα τα Λύκεια που συμμετείχαν πέρυσι, συμμετέχουν και φέτος, αυξάνοντας σε όλες τις περιπτώσεις των αριθμό των ομάδων τους!

Η διενέργεια του Διαγωνισμού βασίζεται σε έναν πανίσχυρο λογισμικό, τον Επιχειρηματικό Προσομοιωτή,

μέσω του οποίου οι νεαροί ‘διευθυντές’ καλούνται να λάβουν όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που απαιτεί η λειτουργία μιας πραγματικής εταιρίας, μέσω Επιχειρηματικών Σχεδίων που καταθέτουν διαδικτυακά κάθε εβδομάδα και επί 4 μήνες, έχοντας να διανύσουν συνολικά 11 εικονικά ‘επιχειρηματικά έτη’ μέχρι και την Ημιτελική φάση του Διαγωνισμού.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, οι ‘ομάδες – εταιρίες’  μπήκαν στο 2ο Γύρο, εντείνοντας κάθε εβδομάδα τις προσπάθειές τους αλλά και τις εμπειρίες που αποκτούν από τον κόσμο της Επιχειρηματικότητας.

 

 

Ο Διεθνής Διαγωνισμός υλοποιείται παράλληλα σε 4 χώρες της Νότιας Ευρώπης (Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία) φτάνοντας φέτος συνολικά τις 18.000 συμμετοχές μαθητών!

Στην Ελλάδα, ο Καινοτόμος Διαγωνισμός YOUNG BUSINESS TALENTS (ΥΒΤ) τελεί υπό την Αιγίδα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης), διοργανώνεται από τη NIVEA και υποστηρίζεται από τη ΔΕΠΑ και το MILKO της ΔΕΛΤΑ.

Ο Επιχειρηματικός Προσομοιωτής  3ης Γενιάς, έχει αναπτυχθεί από την PRAXIS MMT – ηγέτιδα εταιρία παγκοσμίως, στην ανάπτυξη προηγμένων προσομοιωτών και μεθοδολογιών εκπαίδευσης.

Ο διαγωνισμός YOUNG BUSINESS TALENTS ξεκίνησε στις 16 Νοεμβρίου (online στο διαδίκτυο) και o Τελικός θα πραγματοποιηθεί στις 2 Απριλίου 2016, με φυσική παρουσία των 75 επικρατέστερων ομάδων (300 μαθητών) από όλη την Ελλάδα.

 

Για περισσότερα σχετικά με τον καινοτόμο Διαγωνισμό YOUNG BUSINESS TALENTS επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα: www.youngbusinesstalents.com

Για ερωτήσεις επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του ΥΒΤ στο Facebook:

www.facebook.com/YoungBusinessTalentsGR

Εγγραφείτε στο κανάλι του ΥΒΤ στο You Tube:

www.youtube.com/channel/UCHm7QDO8GNYeH49ReQYep0Q

 

*******

Γιατί η NIVEA δεσμεύθηκε σαν διοργανωτής στο πρόγραμμα YBT.

Η NIVEA εστιάζει την κοινωνική της δέσμευση ειδικά στην φροντίδα των οικογενειών. Αυτό μεταφράζεται στην υπεύθυνη φιλοδοξία να συμβάλει στη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των νεότερων μελών της: των παιδιών και των ανηλίκων. Η αξιοποίηση της μάθησης και της εκπαίδευσης σαν πεδίο για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους, επιτρέπει ένα καλύτερο ξεκίνημα στη ζωή.

 

Σχετικά με την Beiersdorf AG (www.Beiersdorf.gr)

Η Beiersdorf AG είναι μία από τις ηγέτιδες προμηθεύτριες εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο,  καινοτόμων, υψηλής ποιότητας προϊόντων για την φροντίδα του δέρματος. Με περισσότερα από 130 χρόνια εμπειρίας στην αγορά αυτή, έχει την κεντρική έδρα της στο Αμβούργο και απασχολεί πάνω από 16.500 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις της Beiersdorf για το οικονομικό έτος 2013 ανήλθαν στα 6,1δις € ενώ η μετοχή της περιλαμβάνεται από τον Δεκέμβριο του 2008 στον DAX, τον χρηματιστηριακό δείκτη αναφοράς του γερμανικού χρηματιστηρίου.

Η NIVEA, η Νο 1 μάρκα παγκοσμίως στην φροντίδα του δέρματος*, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του επιτυχημένου διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών της  Beiersdorf AG, στο οποίο περιλαμβάνονται επίσης οι ηγετικές μάρκες Eucerin, La Prairie, Labello (στην Ισπανία Liposan) και Hansaplast / Elastoplast. Η θυγατρική της Τesa SE είναι επίσης ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές παγκοσμίως σε αυτοκόλλητα προϊόντα και λύσεις για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές.

* Πηγή: Euromonitor International Ltd, NIVEA σύμφωνα με κατάταξη για όνομα μάρκας-ομπρέλα στην κατηγορία Περιποίησης Σώματος, Περιποίησης Προσώπου & Περιποίησης Χεριών. Με βάση πωλήσεις 2012 στη λιανική τιμή.

Η ΔΕΠΑ στηρίζει το διαγωνισμό ΥΒΤ.

Στην εποχή μας, μία εταιρία όσο κι επιτυχημένη πορεία να διαγράφει, μόνο όταν συμβάλλει στην ευημερία του κοινωνικού συνόλου μπορεί να ισχυριστεί ότι ανταποκρίνεται πραγματικά στο ρόλο της και ότι στέκεται στο ύψος και στις προκλήσεις και απαιτήσεις των καιρών. Η ΔΕΠΑ επιλέγει να είναι υπεύθυνος εταιρικός πολίτης και αναπτύσσει τη στρατηγική της με γνώμονα το διάλογο και την αλληλεπίδραση με τους συμμετόχους της.

Η ΔΕΠΑ, η εταιρία που επένδυσε και συνετέλεσε στην έλευση του φυσικού αερίου στην Ελλάδα, επιλέγει να καθορίζει τη στρατηγική της λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις αξίες και τις αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η στρατηγική ΕΚΕ της εταιρίας κινείται γύρω από τους βασικούς άξονες της αγοράς, του περιβάλλοντος, του ανθρώπινου δυναμικού και της κοινωνίας. Οι παραπάνω άξονες έχουν σχηματιστεί με βάση το διεθνές πρότυπο GRI (Global Reporting Initiative), τις παγκόσμιες τάσεις της Εταιρικής Υπευθυνότητας, την ευρωπαϊκή οδηγία για την ΕΚΕ και τις 10 αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact).

Σε αυτά τα πλαίσια, η ΔΕΠΑ στηρίζει το διαγωνισμό Young Business Talents, καθώς θεωρεί ότι ο διαγωνισμός προωθεί τη νεανική επιχειρηματικότητα η οποία αποτελεί έναν από τους άξονες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που είναι σημαντικοί για την εταιρία.

 

To MILKO από τη ΔΕΛΤΑ υποστηρικτής του Καινοτόμου Μαθητικού Διαγωνισμού YBT.

 

Στη ΔΕΛΤΑ, με σεβασμό στην κοινωνία που δραστηριοποιούμαστε, υλοποιούμε με συνέχεια και συνέπεια επί σειρά ετών, ένα ευρύ πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στο οποίο περιλαμβάνονται ενέργειες που αφορούν στην εκπαίδευση και στους νέους γενικότερα.

Το MILKO, το αγαπημένο ποτό των νέων, έχει ταυτιστεί με τον τρόπο ζωής τους και τις υψηλές επιδόσεις που αγωνίζονται να πετύχουν. Τα μηνύματά του «ψηλά το κεφάλι» και «πίστεψέ το» αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους νέους και έχουν σκοπό να τους παροτρύνουν στο να κυνηγούν τα όνειρά τους.

Το MILKO έχει στηρίξει και εξακολουθεί να στηρίζει πολλές εκπαιδευτικές δραστηριότητες και μαθητικούς διαγωνισμούς, πιστεύοντας στην αξία της μάθησης, αλλά και στην πολύτιμη εμπειρία και ωριμότητα που αποκτούν οι μαθητές μέσα από τους καινοτόμους διεθνείς διαγωνισμούς, όπως είναι και αυτός του Young Business Talents.

 

Γνωρίστε την PRAXIS MMT (www.praxismmt.com)

Η PRAXIS MMT είναι μία από τις ηγετικές επιχειρήσεις παγκοσμίως στην ανάπτυξη προηγμένων προσομοιωτών και μεθοδολογιών εκπαίδευσης. Αναπτύσσει προσομοιωτές τρίτης γενιάς, που αναπαριστούν με πιστότητα τη λειτουργία των επιχειρήσεων σε αγορές με ανταγωνισμό. Η PRAXISMMT είναι εξειδικευμένη στην υλοποίηση των πιο φημισμένων Business Games (επιχειρηματικών παιχνιδιών) σε διεθνές επίπεδο και προμηθεύει Σχολές Διοίκησης επιχειρήσεων, Πανεπιστήμια, αλλά και εταιρίες που θέλουν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές ικανότητες και δεξιότητες των στελεχών τους μέσα από ένα ρεαλιστικό, βιωματικό παιχνίδι που ‘κτίζει’ ταυτόχρονα την εταιρική ομάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες,  επικοινωνήστε με:

 

Διευθυντής Ελλάδος PRAXIS MMT

Κωνσταντίνος Αρεταίος

careteos@hol.gr

Τηλ.6944 474499- 210 6836374

 

Young Business Talents – Γραφείο Τύπου:

Wide Angle

Τάμμυ Τσέκου: 6978 440442

tammytsekou@hotmail.com