MediaSHA: Προώθηση πληροφορίας με νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας

πηγή: huffingtonpost.gr

Να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση, με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, είχαν την ευκαιρία 42 νεοφυείς ομάδες μέσα από το έργο της Θερμοκοιτίδας Υποστήριξης Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας – Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ. 
Με την έναρξη της λειτουργίας της Θερμοκοιτίδας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, αναδείχθηκε ένα «φυτώριο» καινοτόμων επιχειρήσεων, στην καρδιά της Αθήνας. Σκοπός του ΕΒΕΑ ήταν και παραμένει να συμβάλει, όχι μόνο στη μείωση του απαιτούμενου αρχικού κεφαλαίου, αλλά κυρίως στην υπέρβαση μιας σειράς εμποδίων και προβλημάτων που οι νεοφυείς επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η MediaSHA

Η ομάδα MediaSHA δημιουργεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης πολυμεσικού υλικού για συσκευές και περιβάλλοντα που υποστηρίζουν επαυξημένη πραγματικότητα. Υποστηρίζει πλήθος συσκευών και τεχνολογιών και προσφέρει στους καταναλωτές-χρήστες ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας και διάδρασης, ώστε να διαχειρίζονται μόνοι τους το προβαλλόμενο υλικό. Η πλατφόρμα προσφέρεται μέσω νέφους εξαλείφοντας κόστη συντήρησης.

Η παρεχόμενη υπηρεσία λειτουργεί ως νέο μέσο προώθησης πληροφορίας, συνδυάζοντας νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, κοινωνικών δικτύων και προσωποποιημένου marketing. Η ανάγκη για την ενημέρωση πραγματικού χρόνου για ένα προβαλλόμενο προϊόν και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης κάθε στιγμή της ημέρας γεννιέται από μια νέα γενιά καταναλωτών που χρησιμοποιούν αποδοτικά την τεχνολογία.

Η προτεινόμενη λύση προσεγγίζει υπό διαφορετικό πρίσμα την παροχή πληροφορίας, μεταφέροντάς τη στο οπτικό πεδίο του καταναλωτή. Του επιτρέπει να παραμετροποιήσει την εμπειρία του και να αλληλεπιδράσει μέσω οικείων διεπαφών χρήστη που συνήθως χρησιμοποιεί σε λογισμικό ψυχαγωγίας…

Να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση, με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, είχαν την ευκαιρία 42 νεοφυείς ομάδες μέσα από το έργο της Θερμοκοιτίδας Υποστήριξης Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας – Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ. 
Με την έναρξη της λειτουργίας της Θερμοκοιτίδας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, αναδείχθηκε ένα «φυτώριο» καινοτόμων επιχειρήσεων, στην καρδιά της Αθήνας. Σκοπός του ΕΒΕΑ ήταν και παραμένει να συμβάλει, όχι μόνο στη μείωση του απαιτούμενου αρχικού κεφαλαίου, αλλά κυρίως στην υπέρβαση μιας σειράς εμποδίων και προβλημάτων που οι νεοφυείς επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η MediaSHA

Η ομάδα MediaSHA δημιουργεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης πολυμεσικού υλικού για συσκευές και περιβάλλοντα που υποστηρίζουν επαυξημένη πραγματικότητα. Υποστηρίζει πλήθος συσκευών και τεχνολογιών και προσφέρει στους καταναλωτές-χρήστες ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας και διάδρασης, ώστε να διαχειρίζονται μόνοι τους το προβαλλόμενο υλικό. Η πλατφόρμα προσφέρεται μέσω νέφους εξαλείφοντας κόστη συντήρησης.

Η παρεχόμενη υπηρεσία λειτουργεί ως νέο μέσο προώθησης πληροφορίας, συνδυάζοντας νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, κοινωνικών δικτύων και προσωποποιημένου marketing. Η ανάγκη για την ενημέρωση πραγματικού χρόνου για ένα προβαλλόμενο προϊόν και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης κάθε στιγμή της ημέρας γεννιέται από μια νέα γενιά καταναλωτών που χρησιμοποιούν αποδοτικά την τεχνολογία.

Η προτεινόμενη λύση προσεγγίζει υπό διαφορετικό πρίσμα την παροχή πληροφορίας, μεταφέροντάς τη στο οπτικό πεδίο του καταναλωτή. Του επιτρέπει να παραμετροποιήσει την εμπειρία του και να αλληλεπιδράσει μέσω οικείων διεπαφών χρήστη που συνήθως χρησιμοποιεί σε λογισμικό ψυχαγωγίας

διαβάστε περισσότερα εδώ:
huffingtonpost.gr