2o συνέδριο Καλών Πρακτικών Εξυπηρέτησης Πελατών από το Marketing Week

Το Marketing Week για 2η χρονιά προχωρά στη διοργάνωση του συνεδρίου Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών (www.customerconference.gr), στο οποίο παρουσιάζονται τα πιο επίκαιρα case-studies εξυπηρέτησης πελατών, σημαντικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Το συνέδριο διεξάγεται με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Στο συνέδριο παρουσιάζονται Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών από σημαντικούς κλάδους του επιχειρείν, όπως Τηλεπικοινωνίες, Μεταφορές, Αντιπροσωπείες Αυτοκινήτων, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Τράπεζες, Τουρισμός, Τρόφιμα/Ποτά, Πολιτισμός, Business Education, Έρευνα, Πληροφορική, Business Information κ.ά.

Πιο συγκεκριμένα, εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους και παρουσιάζουν το δικό τους case study Καλών Πρακτικών Εξυπηρέτησης Πελατών, εταιρείες όπως οι: Cosmote, Εθνική Τράπεζα, Aegean Airlines, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Doctor Anytime, Eurobank (2 case studies), Focus Bari, Funkmartini, Hotelbrain, Ινστιτούτο ΣΕΤΕ, Kosmocar, Mapfre Asistencia, Taxibeat, Toyota Hellas, Data Communication, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών & MPASS, Forthnet/Nova, Infobank Hellastat, GAEA Products, Μουσείο Μπενάκη, OTEAcademy, YUBOTO κ.α.

Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να διευρυνθεί περαιτέρω το portfolio των εταιρειών που θα συμμετάσχουν με το δικό τους case study Καλών Πρακτικών Εξυπηρέτησης Πελατών. Το συνέδριο διεξάγεται την Δευτέρα 25 Απριλίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Υποστηρικτές του συνεδρίου είναι οι Eurobank, Exportgate.gr και Focus/Bari.