Δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο για 14.500 ελληνικά νοικοκυριά

    Από: Startup Team
πηγή: sepe.gr

Δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο για 14.500 ελληνικά νοικοκυριά σε 47 αποκρυσμένα νησιά της χώρας προβλέπει Υπουργική Απόφαση των υπουργοί Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και Εσωτερικών. Μέσω του προγράμματος «Παροχή δωρεάν ευρυζωνικής σύνδεσης στους μονίμους κατοίκους των απομακρυσμένων νησιών της χώρας», όπως αναφέρει η κοινή Υπουργική Απόφαση των κ. κ. Νίκου Παππά και Πάνου Σκουρλέτη, επιχορηγείται τόσο το κόστος απόκτησης του απαραίτητου εξοπλισμού για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο όσο και το συνολικό ετήσιο πάγιο σύνδεσης (με πρόβλεψη ορισμένου ορίου). Η, δε, σύνδεση αφορά κινητή ή δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Η δράση του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, που εποπτεύεται και εκτελείται από τη Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στοχεύει στην άρση του ψηφιακού αποκλεισμού κατοίκων συγκεκριμένων περιοχών της Ελλάδας. Αφορά συγκεκριμένα, περισσότερα από 14.500 νοικοκυριά σε δήμους, όπως -μεταξύ άλλων- αυτοί των Λειψών, της Γαύδου, της Χάλκης, του Αγαθονησίου, της Τήλου, του Αγ. Ευστρατίου, της Ανάφης, της Σικίνου, των Ψαρών, της Μεγίστης, της Φολεγάνδρου, των Οινουσών και της Κιμώλου.

«Με την παροχή της δυνατότητας δωρεάν πρόσβασης στο Διαδίκτυο, κάνουμε πράξη αυτό που έχουμε θέσει ως στόχο από την πρώτη στιγμή. Να φέρουμε, δηλαδή, “το Αύριο, Σήμερα, για όλους”.

Ψηφιακή πλατφόρμα
Στο μεταξύ, την πρόθεσή του να προχωρήσει στην ψηφιοποίηση του συστήματος διάθεσης του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου γνωστοποίησε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Με την κατάθεση του σχεδίου νόμου που θα συζητηθεί στις αρμόδιες Επιτροπές της Βουλής, μεταξύ άλλων ρυθμίζονται θέματα της τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς με την θέσπιση του «Ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου».

Πρόκειται για τη λειτουργία μιας πλατφόρμας που θα σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και υλοποιηθεί από ανάδοχο που θα προκύψει από διεθνή διαγωνισμό. Μέσω της πλατφόρμας αυτής θα διενεργούνται η αγορά και η πώληση του διαφημιστικού χρόνου, τόσο στους δημόσιους, όσο και στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς οργανισμούς.  Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, μετά από ένα εύλογο διάστημα προετοιμασίας και προσαρμογής, στο εν λόγω σύστημα οφείλουν να συμμετάσχουν: 1) οι δημόσιοι και ιδιωτικοί τηλεοπτικοί οργανισμοί (εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας), που εκπέμπουν μέσω επίγειου δικτύου ψηφιακής ευρυεκπομπής, καλωδιακού δικτύου ή δορυφορικού συστήματος, καθώς και 2) οι διαφημιστές, οι επιχειρήσεις που μεσολαβούν για τη διάθεση του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου για λογαριασμό διαφημιζομένων, οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Υπουργείο σε σχετική ανακοίνωσή του, με την υιοθέτηση και λειτουργία του εν λόγω συστήματος εκτιμάται ότι καθίσταται απολύτως ξεκάθαρο το περιεχόμενο, οι όροι, η υλοποίηση και η εκκαθάριση των συναλλαγών που αφορούν στον τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο, επιτυγχάνεται ο ακριβής προσδιορισμός της φορολογητέας ύλης και καταπολεμάται η φοροδιαφυγή.

Να σημειωθεί ότι η Ανεξάρτητη Αρχή του ΕΣΡ ορίζεται ως ρυθμιστής του «Ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου», διασφαλίζοντας την ανεξαρτησία της διαδικασίας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
sepe.gr