Η γυναίκα που θα φέρει πάνω από 1 δισ. επιπλέον χρήστες στο Facebook

πηγή: fortunegreece.com

Η Ναόμι Γκλέιτ ήταν το 29ο άτομο που προσέλαβε η εταιρεία.

Το Facebook προχώρησε σε δύο άσχετες μεταξύ τους φαινομενικά ανακοινώσεις τον Ιούνιο. Η μία αφορούσε το γεγονός ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει πλέον πάνω 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, ή περισσότερους από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως.

Το κοινωνικό δίκτυο έχει υποστεί σοβαρή κριτική κατά το παρελθόν έτος, τόσο για την αύξηση των ψευδών ειδήσεων που εμφανίζονται όσο και για τις απρόβλεπτες συνέπειες που προέκυψαν από την νέα υπηρεσία streaming του, το Facebook Live, που περιλαμβάνουν την αναμετάδοση σεξουαλικών επιθέσεων, δολοφονιών και σκηνών αστυνομικής βίας.

Η εταιρεία, που βρέθηκε για πρώτη φορά στη λίστα Global Fortune 500 στο Νο 393,πρόσφατα δήλωσε ότι στόχος της είναι να μετατοπιστεί από την δημιουργία ενός κόσμου «πιο ανοικτού και συνδεδεμένου», στη δημιουργία μιας κοινότητας που μπορεί να φέρει τον κόσμο πιο κοντά.

Αυτά τα δύο ορόσημο στιγμές έχουν κάτι κοινό: Μια γυναίκα. Η Ναόμι Γκλέιτ, αντιπρόεδρος του Facebook για τα κοινωνικά αγαθά, την οποία ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε ως την γυναίκα που θα μεγαλώσει την κοινότητα αυτή!

Η Γκλέιτ έχει περάσει από διάφορες θέσεις εντός Facebook από το 2005, οπότε και έγινε μέλος. Για την ακρίβεια ήταν ο 29ος υπάλληλος που προσέλαβε η εταιρεία και σήμερα είναι εκείνη που έχει παραμείνει το μεγαλύτερο διάστημα μετά τον ίδιο τον CEO.

Ναόμι Γκλέιτ

Η απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Στράτφορντ επισκεπτόταν συχνά τα γραφεία στο Σίλικον Βάλλεϋ μέχρι να προσληφθεί και είναι ένα απ’ τα οχτώ άτομα της βασικής ομάδας που ασχολείται με την ανάπτυξη της πλατφόρμας.

Την περασμένη δεκαετία, η ομάδα έχει επικεντρωθεί στο προσεγγίσει περισσότερους ανθρώπους στο Facebook. Το 2006 μπορεί να ήταν πολύ απλό, αλλά όσο μεγάλωνε το data base μεγάλωναν και τα καθήκοντά της ίδιας.

Σήμερα, ευθύνεται για την δημιουργία μιας σειράς εργαλείων που βοηθούν τους ανθρώπους, όπως το Safety Check σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Επίσης ηγήθηκε της δημιουργίας του fundraising εργαλείου, που έκανε πιο εύκολη τη διαδικασία για τις ΜΚΟ και απλούς πολίτες να σηκώσουν χρήματα.

Η ομάδα θέλει να κάνει τον κόσμο καλύτερο και δεν είναι τυχαίο που ο ίδιος ο Μαρκ δώρισε πάνω απ’ το 90% των εισόδων του το 2015.

«Πρέπει να φτιάξουμε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν μια αίσθηση σκοπού και κοινότητας», δήλωσε τον Ιούνιο στο Communities Summit του Facebook. «Έναν κόσμο όπου θα μας νοιάζει το ίδιο για κάθε άτομο στην Ινδία ή την Κίνα ή τη Νιγηρία ή το Μεξικό, όσο για ένα άτομο δίπλα μας».

Η μεγαλύτερη πρόκληση τώρα της ομάδας της είναι να βρει το επόμενο δισεκατομμύριο χρηστών – και ο τρόπος δε θα είναι ο ίδιος με την στρατηγική τους μέχρι τώρα, ο λόγος απλός: η πρόσβαση στο Internet. Λιγότερο από τον μισό πληθυσμό του παγκόσμιου πληθυσμού μπορεί τώρα να συνδεθεί στο διαδίκτυο.

Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία ξεκίνησε το Internet.org το 2013, μια πρωτοβουλία για την παροχή Διαδικτύου χαμηλού κόστους στις αναπτυσσόμενες χώρες.  Ωστόσο, οι επικριτές υποστήριξαν γρήγορα πώς για λόγους δικτυακής ουδετερότητας ότι οι συνδέσεις ενδέχεται να δώσουν προτεραιότητα στις υπηρεσίες του Facebook.

Επίσης, βαρύτητα δίνεται στο  Facebook Live και στην καλύτερη ανάλυση του, κάτι που στέφθηκε με επιτυχία στο One Love Manchester.

Μένει να δούμε την συνέχεια.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com