Συνέντευξη στο Startup.gr: Γιώργος Τσίλης, ΝΟΜΗ

    Από: Startup Team

Τα τελευταία 10 χρόνια, δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στον τομέα του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων ως εξωτερικός συνεργάτης μικρών επιχειρήσεων παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα μάρκετινγκ, ανάλυσης αγοράς και ανάπτυξης πωλήσεων, με το μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου μου να αφορά στον κλάδο του τροφίμου και του ποτού.

Η τριβή με τέτοιου είδους εταιρείες, μου έδωσε την ευκαιρία να  μελετήσω σε βάθος την συγκεκριμένη αγορά και να γνωρίσω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να αναπτυχθούν.

Διαπίστωσα, λοιπόν, την αδυναμία πολλών παραγωγών να προσεγγίσουν το πελατολόγιό τους, να προβάλουν, να προωθήσουν και να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους στο target group τους. Επίσης, έλειπαν από την αγορά βασικά εργαλεία καταγραφής και οργανωμένης προβολής προϊόντων μικρών παραγωγών που ο κάθε ενδιαφερόμενος  θα μπορεί να ανατρέχει και να βλέπει τι παράγει η ελληνική Γή.

Έτσι γεννήθηκε η ΝΟΜΗ., ένα brand  που μπορεί να αποτελέσει ασπίδα και ομπρέλα για όλους τους παραγωγούς και μεταποιητές ελληνικών παραδοσιακών και delicatessen προϊόντων.

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος/η σας?

Συνέντευξη στο Startup.gr: Γιώργος Τσίλης, ΝΟΜΗ

Η ομάδα της ΝΟΜΗΣ αποτελείται, πλέον, από 6 άτομα. Σε διοικητικό επίπεδο είμαι μόνος. Αλλά και πάλι για να ξεκινήσουμε χρειαστήκαμε ομάδα.

Λόγω της κατάρτισης σε τομείς όπως η διοίκηση και το marketing δεν υπήρχε κάτι που να φαντάζει δύσκολο ή επικίνδυνο στο να αναπτύξω  ένα νέο εγχείρημα και να πορευτώ μόνος. Από τη στιγμή που βρέθηκε η ιδέα και το κενό στην αγορά όλα τα άλλα ήθελαν απλά οργάνωση και ιεράρχηση.

Έτσι, το 2014 ολοκληρώθηκε το business plan και στις 29 Ιουνίου του 2015 δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο η ΝΟΜΗ – nomeefoods.gr!

Σε ποιους απευθύνεστε και τι όφελος μπορούν να έχουν από τις υπηρεσίες σας;

Συνέντευξη στο Startup.gr: Γιώργος Τσίλης, ΝΟΜΗ

Στη ΝΟΜΗ έχουμε αναπτύξει ένα ευρύ portfolio υπηρεσιών που απευθύνεται σε παραγωγούς και μεταποιητές ελληνικών τροφίμων και ποτών αλλά και σε επαγγελματίες αγοραστές.

Η ΝΟΜΗ είναι ο «ειδικός» που χρειάζεται κάθε παραγωγός στον κλάδο του τρόφιμου και ποτού ώστε να αποκτήσουν τα προϊόντα του τη μέγιστη αναγνωρισιμότητα στο κοινό τους. Με ενέργειες στοχευμένου μάρκετινγκ δημιουργήσαμε μία υψηλής ποιότητας υπηρεσία.

Στην ιστοσελίδα μας συγκεντρώνουμε προϊόντα από όλη την Ελλάδα και δημιουργούμε για το καθένα από αυτά και για τον παραγωγό τους μία σελίδα καθαρής προβολής απαλλαγμένης από σχετικές διαφημίσεις, δίνοντας έμφαση στην εικόνα του προϊόντος και σε σημαντικές πληροφορίες για το ίδιο το προϊόν, την παραγωγική του διαδικασία, τον παραγωγό του. Με αυτόν τον τρόπο η ΝΟΜΗ αποτελεί μία λύση ολοκληρωμένης πληροφόρησης γύρω από την ελληνική παραγωγή τροφίμων και ποτών με μια εξαιρετικά εύκολη αναζήτησή ανά κατηγορία προϊόντος και ανά προέλευση.

Στη σελίδα μας ο ενδιαφερόμενος (chef, εστιατόριο, παντοπωλείο – delicatessen, εξειδικευμένος καταναλωτής, κλπ.) μπορεί να βρει χιλιάδες προϊόντα από εκατοντάδες παραγωγούς με πλήρη περιγραφή, φωτογραφικό υλικό και στοιχεία επικοινωνίας για το καθένα από αυτά και τους παραγωγούς τους.

Το όφελος των παραγωγών που συμμετέχουν στη ΝΟΜΗ είναι ότι αποκτούν έναν συνεργάτη με εξειδίκευση στο marketing τροφίμων. Αυτή τη στιγμή μπορεί κανείς να βρει στη ΝΟΜΗ περισσότερα από 2000 προϊόντα από Έλληνες παραγωγούς. Επίσης, οι μοναδικοί επισκέπτες μας ξεπερνούν τους 3500 / μήνα και ανοίγουν περισσότερες από 1500 σελίδες / ημέρα.

Το όφελος των χρηστών είναι ότι έχουν πλέον τη δυνατότητα σε ένα site να βρουν πληροφορίες για χιλιάδες ελληνικά προϊόντα και τους παραγωγούς τους αλλά και συνταγές, ιστορίες ή συμβουλές χρήσης από ειδικούς.

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there!

Συνέντευξη στο Startup.gr: Γιώργος Τσίλης, ΝΟΜΗ

Για να είναι νέοι επιχειρηματίες σημαίνει ότι έχουν ήδη κάνει ένα βασικό βήμα. Έχουν πάρει την απόφαση να υλοποιήσουν. Πολλές ιδέες χάνονται γιατί πολύ απλά δεν παίρνεται η απόφαση.

Τα μυστικά της επιτυχίας είναι και ποιοτικά και ποσοτικά. Στα ποιοτικά κατατάσσουμε την πίστη στην ιδέα, την αποφασιστικότητα, την γνώση, την διορατικότητα, την ικανότητα δημιουργίας ομάδας, την ευελιξία, την υπομονή και άλλα πολλά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας manager αλλά και μία ομάδα. Στα ποσοτικά κατατάσσουμε το κεφάλαιο και τις υποδομές.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ (προς ενθάρρυνση): Χωρίς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά το κεφάλαιο από μόνο του δεν μπορεί να φέρει την επιτυχία. Ενώ το αντίθετο είναι αρκετά πιο πιθανό.

Αρχικά, αυτό που χρειάζεται τεράστια προσοχή είναι το αν οι υπηρεσίες μας είναι χρήσιμες για το δυνητικό πελατολόγιό μας. Η υπηρεσία θα πρέπει να καλύπτει ανάγκες της αγοράς και οι χρήστες της να μιλήσουν θετικά για αυτήν και να την ξαναχρησιμοποιήσουν.

Χρειάζεται, λοιπόν, πολύ καλός σχεδιασμός των υπηρεσιών (βάση αναγκών της αγοράς) και  ένα σταθερό και ευέλικτο επιχειρηματικό πλάνο, τουλάχιστον τριετίας. Σταθερό για να ξέρουμε πού βαδίζουμε σε όλα τα επίπεδα και ευέλικτο για να μπορούμε να προσαρμοστούμε στις αλλαγές της αγοράς.

Βρείτε τους:

Συνέντευξη στο Startup.gr: Γιώργος Τσίλης, ΝΟΜΗ

Ιστοσελίδα: nomeefoods.gr

Facebook: www.facebook.com/nomeefoods

Instagram: www.instagram.com/nomeefoods.gr