Υπερδιπλασιάστηκαν σε μία εξαετία οι αγορές μέσω φορητών συσκευών

    Από: Startup Team
πηγή: sepe.gr

Διαρκώς στενότερη γίνεται η σχέση του καταναλωτή με το Διαδίκτυο και τις φορητές συσκευές. Ως αποτέλεσμα, ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων, παγκοσμίως, επιλέγει το smartphone ή το tablet του για καθημερινές δραστηριότητες, των αγορών μη εξαιρουμένων. Μάλιστα, αναδυόμενες τάσεις της τεχνολογίας, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστούν τις αγορές μέσω φορητών συσκευών ακόμη πιο ελκυστικές, με τους καταναλωτές, σε παγκόσμιο επίπεδο, να τις επιλέγουν καθημερινά.

 

Έτσι, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ολοένα πιο δημοφιλής, οι αγορές μέσω φορητών συσκευών κερδίζουν έδαφος παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, έχουν υπερδιπλασιαστεί μέσα σε έξι χρόνια και αναλογούν πλέον στο 17% των συνολικών αγορών. Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική έρευνα της PwC, πολύ σύντομα, αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τις αγορές μέσω υπολογιστή, οι οποίες πλέον αναλογούν μόλις σε μία στις πέντε αγορές. Επίσης, οι μισοί από τους ερωτηθέντες, που συμμετείχαν στην έρευνα της εταιρείας, ήδη, κάνουν χρήση smartphone για τις πληρωμές σε καταστήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, τo ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με το 59% να ψωνίζει από διαδικτυακά καταστήματα. Το γεγονός αυτό – όπως εξηγεί η έρευνα – έχει επιφέρει αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τα έξοδα αποστολής. Για την ακρίβεια, το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα πλήρωνε επιπλέον χρέωση για ταχύτερη ή αυθημερόν παράδοση, το 44% για προκαθορισμένη παράδοση και το 38% θα εξέταζε και το drone ως τρόπο παράδοσης.

Φυσικά καταστήματα

Παρ’ όλα αυτά, όπως δείχνει η έρευνα, η κατανάλωση σε φυσικά καταστήματα δείχνει σημαντική αύξηση. Ο αριθμός των ερωτηθέντων, που δήλωσαν ότι ψωνίζουν σε καταστήματα σε εβδομαδιαία βάση, αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά και συγκεκριμένα φέτος κατά 3% ανεβαίνοντας στο 44%.

“Οι παραδοσιακές εταιρείες λιανικής έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν σημαντικά τη θέση τους, καθώς η καταναλωτική συμπεριφορά στα καταστήματα βασίζεται περισσότερο στην καταναλωτική εμπειρία, παρά στην ανάγκη για αγορά προϊόντων”, σημειώνουν οι αναλυτές της εταιρείας. Και προσθέτουν: “καθώς τα φυσικά καταστήματα πλαισιώνονται από ομάδες έμπειρων πωλητών και ενισχύονται με lifestyle προσφορές, όπως προγράμματα γυμναστικής ή εφαρμογές αναγνώρισης εικόνας για εξατομικευμένες προσφορές, για τους καταναλωτές τα καταστήματα θα μετεξελιχθούν σε showroom”.

Τέλος, τη σημαντικότερη επιρροή στους καταναλωτές εξακολουθούν να ασκούν τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο και στα φυσικά καταστήματα, τα κοινωνικά δίκτυα, παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι δηλώνουν να επηρεάζονται ελαφρώς λιγότερο (37% από 39%). Η επιρροή των κοινωνικών δικτύων είναι πιο ισχυρή στη Μέση Ανατολή (70%), στην Ινδονησία (58%), στη Μαλαισία (58%) και στην Κίνα (52%).

διαβάστε περισσότερα εδώ:
sepe.gr