Χριστουγεννιάτικη κλήρωση για 3 Βιβλία «Το μάρκετινγκ της Επιχείρησής σας» των εκδόσεων Rosili!

Μπείτε στην κλήρωση, κάντε στον εαυτό σας ένα μοναδικό δώρο και υποδεχτείτε τη νέα χρονιά με επιχειρηματική στρατηγική! 3 τυχεροί νικητές θα κερδίσουν από ένα βιβλίο των εκδόσεων Rosili: «Το μάρκετινγκ της Επιχείρησής σας».

Το βιβλίο αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό που βήμα – βήμα θα βοηθήσει τους επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς και τους ελεύθερους επαγγελματίες να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξη και την επιτυχία της.

 

Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:

  • Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
  • Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
  • Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
  • Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
  • Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
  • Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;

Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.

 

Μπείτε στην κλήρωση εδώ: https://marketingconsultant.gr/giveaway/klirosi-vivliou/

  • Συμμετοχές μέχρι 21/12/2018, 11.00
  • Κλήρωση 21/12/2018, 15.00

Όροι και προϋποθέσεις: https://marketingconsultant.gr/oroi-kai-proypotheseis-klirosis/

Βιογραφικό Συγγραφέα

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Μικρών/Μεσαίων Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού (marketing) και εμπορικού μαρκετινγκ (Trade Marketing) στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ OrealProfessionnel, Lancôme και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Ακόμα με την πολυετή εμπειρία του στο εμπορικό μάρκετινγκ (δημιουργία μηχανισμών πώλησης στα καταστήματα), έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ειδικά στην περίοδο της κρίσης με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων. Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation). Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την θεματική εκπομπή Marketing in Practice που προβάλλεται στο SBC, το μοναδικό οικονομικό τηλεοπτικό κανάλι της Ελλάδας.